ندری: از لحاظ روحی و بدنی آمادگی شرکت در رقابت های جهانی را نداشتیم

ملی پوش هندبال ایران گفت: بازی سختی مقابل شیلی داریم اما تمام تلاشمان را میکنیم که پیروز میدان باشیم.

ندری: از لحاظ روحی و بدنی آمادگی شرکت در رقابت های جهانی را نداشتیمسجاد ندری ملی پوش هندبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:در اولین حضورمان در رقابت های جهانی بازیهای سختی را تجربه کردیم. انتظار پیروزی در بازیهای گروهی نداشتیم. اما اگر خودمان را باور میکردیم میتوانستیم حتی از گروه صعود کنیم. در نیمه اول دیدار مقابل بوسنی و بازی مقابل مقدونیه فراتر از انتظار ظاهر شدیم. تجربه این تیمها بیشتر بود که توانستند نیمه دوم را از آن خود کند.

وی در ادامه افزود: همه تعجب میکنند که ما با گذراندن سه اردو راهی این مسابقات شدیم در حالی که تیم های دیگر بیش از 4 ماه است که برای این رقابت ها آماده میشوند.ما بیشتر نتیجه بازیهایمان را در 10 دقیقه پایانی از دست دادیم که این از نبود بازیهای تدارکاتی و کمبود تجربه نشات میگیرد.

ندری تصریح کرد: ما برای حضور در رقابت های جهانی از لحاظ روحی و بدنی آماده نبودیم. فشار زیادی بر روی تیم است. رفته رفته نیز از لحاظ بدنی خسته تر می شویم. ما از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی خوب کار کردیم. کارشناسان هندبالی که از نزدیک شاهد بازی ما بودند از کلاس بالای هندبال ایران سخن می گفتند.

ملی پوش 24 ساله هندبال ایران در رابطه با بازی مقابل شیلی گفت:تیم شیلی تیمی یکدست و منسجم است. کار سختی در برابر این تیم داریم اما تمام تلاش خود را میکنیم تا پیروز این میدان باشیم. چون حالا دیگر کسب جایگاه 21 رقابت های جهانی برای ما اهمیت دارد.

سجاد ندری در پایان اذعان کرد: بعد از رقابت های جهانی قرار است مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال برگزار شود. امیدوارم مدیری که در راس فدراسیون هندبال قرار می گیرد سرمایه گذاری در این رشته را بهبود بخشد. این تیم نباید بعد از بازی های جهانی به حال خود رها شود. نباید مشکلی که امسال داشتیم تکرار شود. باید برنامه ریزی مفصلی داشته باشیم. چون رقابت های مهمی در سال های آتی پیش رو داریم. اگر بازیها و اردوهای تدارکاتی خوبی برای ما پیش بینی شود و تنمان به تن بزرگان هندبال بخورد میتوانیم نتایج مطلوبی در هندبال کسب کنیم و در رقابت های جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار