منابع صهیونیست: توافق هسته‌ای ایران ماه مارس حاصل می‌شود

منابع صهیونیست مدعی شدند که توافق هسته‌ای ایران در ماه مارس به دست خواهد آمد.

منابع صهیونیست: توافق هسته‌ای ایران ماه مارس حاصل می‌شودبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه الاخبار در گزارشی با اشاره به سفر نزدیک نتانیاهو به آمریکا  و سخنرانی وی در کنگره این کشور نوشت: "تاکنون نتانیاهو، انتقادات کاخ سفید را نادیده گرفته و عزمش را جزم کرده که طبق برنامه‌ریزی انجام شده، در چارچوب رویارویی با ایران، در کنگره سخنرانی کند این در حالیست که رئیس جمهوری ایران مذاکرات انجام شده در یک سال گذشته را خوب ارزیابی کرده و گفته است که دو طرف به توافق هسته‌ای نزدیک شده‌اند".

 الاخبار نوشت: منابع نزدیک به دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند که  علت حضور نتانیاهو در کنگره "صرفا سیاسی و امنیتی است". " بر اساس ارزیابیها  توافق میان ایران و آمریکا درباره مسئله هسته‌ای ماه مارس  آینده حاصل می‌شود تا در ماه ژوئن امضا شود.به همین علت این  مهم است که نخست‌وزیر به کنگره برود".

این منابع اسرائیلی که هویت آنان فاش نشده است گفتند: این اقدام نتانیاهو را گامی تعیین‌کننده  است و همچنین اعلام کردند که کنگره است در نهایت، تصمیم نهایی را درباره توافق هسته‌ای اتخاذ می‌کند.

این منابع صهیونیست در ادامه  مدعی شدند: "توافق احتمالی با ایران، توافقی بد و خطری برای اسرائیل است. موضع نهایی تا حد زیادی در کنگره روشن خواهد شد".

منابع یاد شده مدعی شدند: "نخست‌وزیر چند سال است که نزاع علیه سلاح اتمی را هدایت می‌کند. بیشتر مردم آمریکا موضع او را تأیید می‌کنند در حالی که دولت آمریکا با ایرانی به سوی توافق حرکت می‌کند که تلاش می‌کند جبهه‌ای علیه ما در سوریه و لبنان شکل بدهد و اکنون در حال سیطره یافتن بر یمن و تنگه باب‌المندب است".


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار