زنجان؛

بهره برداری از 399 طرح شركت توزيع نيروي برق استان زنجان همزمان با ایام دهه فجر

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان زنجان از بهره برداری از 399 پروژه با اعتباري بيش از 120ميليارد ريال همزمان با ایام دهه فجر خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ اسماعيلي نماينده مردم شهرستان زنجان در مجلس شوراي اسلامي از شركت توزيع نيروي برق استان زنجان دیدار کرد و در نشست دوجانبه اي با موضوع بررسي چالش هاي پيش روي صنعت برق حضور يافت.

نماينده مردم شهرستان زنجان در مجلس شوراي اسلامي در این دیدار ضمن تشكر از عملكرد خوب شركت توزيع نيروي برق استان زنجان اظهار كرد: اميد است با همراهی ساير نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي بتوانيم مشكلات پيش روي صنعت برق را در خصوص موارد ياد شده مرتفع نماييم.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان زنجان نیز در ديدار اسماعيلي نماينده مردم شهرستان زنجان در مجلس شوراي اسلامي ، ضمن قدرداني از حضور ايشان به ارائه خلاصه اي از وضعيت عملكرد اين شركت پرداخت و گفت : با تلاش وهمت پرسنل شركت توزيع نيروي برق استان زنجان در ايام الله دهه مبارك فجر 399پروژه با اعتباري بيش از 120ميليارد ريال به بهره برداري خواهد رسيد كه اميد است با افتتاح اين طرح ها موجب رضايتمندي مردم استان را فرآهم آوريم .

كاظمي افزود:يكي از چالش هاي پيش روي صنعت توزيع برق موضوع ارائه خدمات شهري به سكونت گاه هايي است كه در حاشيه ي شهر و روستاها قرار گرفته اند ؛ كه طبق دستورالعمل ابلاغي و همچنين به استناد ماده 8قانون اساسي، شركت هاي توزيع برق نمي توانند به سكونت گاه هاي غيررسمي حاشيه ي شهر وروستا انشعاب برق واگذار نمايند و اين امر نيز موجب شده تا اكثر ساكنين اين مناطق از انشعاب برق غيرمجاز استفاده نمايند و صدمات وآسيب هاي جبران ناپذيري به شبكه هاي توزيع برق وارد آيد.

وی در خصوص بهره مندي مردم از انرژي پاك و ارزان سلولهاي خورشيدي اظهاركرد : با توجه به استقبال اندك مردم از خريد يارانه اي سلولهاي خورشيدي كه جزو نعمت هاي بي عارضه و پاك محسوب مي شود ، لازم است مسئولين در اين امر وزارت نيرو را ياري نمايند.

درپايان اين ديدار نماينده ي مردم شهرستان زنجان در مجلس شوراي اسلامي به همراه مهندس كاظمي و هيئت همراه از ساختمان جديدالاحداث فهام كه بصورت هوشمند طراحي شده و با پنل هاي خورشيدي، انرژي خودرا تامين مي نمايد و در ايام الله دهه مبارك فجر امسال افتتاح مي شود،بازديد كردند .



انتهای پیام/ش

برچسب ها: بهره برداری ، برق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.