پوشیدن لباس‌های تنگ عامل اصلی بروز مشکلات پوستی است

پوشیدن لباس‌های تنگ به ویژه در بین کودکان و جوانان، یکی از عوامل اصلی بروز مشکلات پوستی از جمله کهیر و حساسیت‌های پوستی است.

مهرداد افشاریان، متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، افزود: کهیر یک نوع اختلال آلرژیک است و این بیماری در قسمتی از بدن به ویژه پوست سر، لب‌ها، دست‌ها و پاها رخ می‌هد.

وی با بیان اینکه عوامل متعددی موجب بروز کهیر و مشکلات پوستی مشابه می‌شود، تصریح کرد: عوامل خارجی نظیر نیش و گزش حشرات، برخی از گل‌ها و مواد شیمیایی و حیوانات و عوامل بروزی بیماری‌هایی همچون کهیر است.

افشاریان، با اشاره به اینکه پوشیدن لباس‌ تنگ یک عادت نادرست در بین مردم است، تاکید کرد: پوشیدن لباس‌های تنگ به ویژه در بین کودکان و جوانان، یکی از عوامل اصلی بروز مشکلات پوستی از جمله کهیر و حساسیت‌های پوستی است.

وی یادآور شد: بسیاری از افراد عادت دارند که حمام آب داغ بگیرند که این موضوع نیز خطر ابتلا به بیماری‌های پوستی نظیر کهیر و حساسیت‌های شدید پوستی را افزایش می‌دهد.

افشاریان، گفت: افرادی که بیش از اندازه دچار هیجان و استرس می‌شوند نیز بیشتر دچار اختلالات آلرژیک و حساسیت‌های پوستی به ویژه انواع شدید آن می‌شوند.



انتهای پیام/

برچسب ها: لباس ، کهیر ، پوست ، حساسیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار