چند خبر از باشگاه فوتبال سپاهان

مربیان تیم فوتبال سپاهان از خرید بازیکن ازبکستانی رضایت دارند ولی در مورد بازیکن برزیلی همچنان مردد هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبر نگاران و به نقل از مقامی آگاه در تیم فوتبال سپاهان،  بازیکن اُزبکی تیم سپاهان در تمرینات نشان داده است که می‌تواند نقاط کلیدی تیم را خوب پوشش دهد و در بازی‌های تدارکاتی نیز خوب جواب اعتماد کادرفنی را داد، وی با توجه به نیاز تیم توانسته با دیگران هماهنگ شود و تیم را درک کند. اما بازیکن برزیلی وقتی به ایران آمد با مصدومیتی همراه بود که این مصدومیت را پنهان کرد و در جریان تمرینات تیم مصدومیتش تشدید شد و در حال حاضر تحت درمان است.از این رو سپاهانی‌ها به وی اشاره کردند اگر شرایط فیزیکی وی ایده آل نبود کنار گذاشته خواهد شد، اما اگر شرایطش خوب باشد این بازیکن در تیم خواهد ماند.

 آخرین وضعیت سرلک
در تعطیلات لیگ برتر میلاد سرلک به تمرینات تیمی قزاقستانی در ترکیه پیوسته تا بتواند فرصت بازی پیدا کند، اگر این تیم میلاد سرلک را بخواهد با باشگاه سپاهان وارد مذاکره می‌شود تا این بازیکن به صورت قرضی به این تیم قزاقستانی ملحق شود. طبق سیاست‌های تیم سپاهان بازیکنان جوان فقط به صورت قرضی می‌توانند به تیم‌های دیگر و تنها در صورتی که تیمی بتواند پول خوبی را به باشگاه بدهد بازیکن مربوطه می‌تواند به صورت قطعی سپاهان را ترک کند.

سپاهان مصدوم ندارد
علی احمدی که پیش از این مصدومیتی داشت دوره درمانش طی شده و چند روزی است در حال تمرین با تیم سپاهان است بقیه بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند و با پیوستن ملی پوشان برای بازی با استقلال آماده خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار