خوروش: حاج صفی و غفوری همانند ستاره درخشیدند

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: حاج صفی و وریا غفوری همانند 2 ستاره در بازی‌های جام ملت‌های آسیا درخشیدند.

خوروش: حاج صفی و غفوری همانند ستاره درخشیدندرسول خوروش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اردوی تیم فوتبال این باشگاه در تهران گفت: اردوی خوبی در تهران برگزار کردیم و توانستیم کرد و بازی دوستانه نیز انجام بدهیم تا با آمادگی هر چه بیشتر در نیم فصل دوم ظاهر شویم.

وی بیان کرد: 2 بازیکن جدید اضافه شده به تیم نیز عملکرد قابل قبولی داشتند اما در حال حاضر یکی از بازیکنان جدید تیم ما سپوس از بازی تدارکاتی در کیش مصدوم شده است.

وی درباره عملکرد دو بازیکن سپاهان در تیم ملی در دیدار روز گذشته مقابل عراق هم اظهار داشت: به نظر من حاج صفی و وریا غفوری هر دو همانند 2 ستاره بودند که توانستند عملکرد خوب و فوق تصوری را نیز از خود به جای بگذارند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص برگزاری ادامه لیگ برتر زودتر از موعد مقرر ادامه داد: درباره برنامه مسابقات هنوز چیزی به طور رسمی به ما اعلام نشده است و در این خصوص نمی‌توانم اظهار نظری داشته باشم.

وی درباره وضعیت سپوس بازیکن جدید اضافه شده به تیم عنوان کرد: سپوس در بازی تدارکاتی دچار مصدومیت شده است و هنوز نتوانسته به تمرینات تیم برگردد اما امیدوارم این بازیکن به بازی‌های نیم فصل دوم ما برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار