شریعتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

الویت اول بانک کشاورزی باید توجه به تولید و کشاورزی باشد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: بانک کشاورزی یک بانک تخصصی است یعنی در ابتدای کار باید وظایف خود را حول مسائل کشاورزی اختصاص دهد و سپس به سایر وظایف بانکداری خود بپردازد.

محمد باقر شریعتی نماینده مردم خوزستان و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص فعالیت های بانک کشاورزی اظهار داشت:  بانک کشاورزی یک بانک تخصصی است یعنی در ابتدای کار باید وظایف خود را حول مسائل کشاورزی اختصاص دهد و سپس به سایر وظایف بانکداری خود بپردازد.

وی افزود: این بانک در زمینه کشاورزی ذی نفع و ذی‌ سهم است و قطعا، هم برای بانک کشاورزی و هم برای کشاورزان منطقه اثر مثبت متقابل دارد.

شریعتی در ادامه تاکید کرد: بانک کشاورزی با استفاده از این فرصت با ارزش، باید نقش وظیفه‌ای خود را به مانند گذشته درست اجرا کند تا که اثرات مثبتی را در زمینه تولید و افزایش صادرات محصولات کشاورزی داشته باشد.
 
وی افزود : با توجه به اعتبار 1.5 میلیارد دلاری دولت به کشاورزی خوزستان، می تواند با استفاده از تجربیات مثبت گذشته خود و منابع مالی که در اختیارش گذاشته می‌شود در جهت کمک به بخش کشاورزی و در نتیجه بهبود وضعیت صادرات کشاورزی و تولید کشور کمک به سزایی داشته باشد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، کشاورزی ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار