رهامی در سیزدهمین کنگره سالانه حزب مردم سالاری:

احزاب باید توسعه پیدا کنند/ باید بدانیم که اگر فسادی رخ داده مربوط به کدام حزب بوده است

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: احزاب باید توسعه پیدا کنند؛ باید مشخص شود که کدام حزب کدام برنامه را برای انتخابات ارائه داده است؛ ما باید بدانیم که اگر فسادی رخ داده مربوط به کدام حزب بوده است.

تعطیلی مطبوعات اعدام شخصیت‌های حقیقی است/ لازمه جمهوریت گردش آزاد قدرت اطلاعات و حضور گسترده مردم است
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محسن رهامی" دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در سیزدهمین کنگره سالانه حزب مردم سالاری با بیان اینکه فعالیت حزبی و تشکیلاتی برای اصلاح جامعه و نظام واجب است اظهار داشت: باید تلاش، سرمایه و وقت در مسیر انجام واجب صرف شود.  
 
وی در ادامه افزود: اینکه ما در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن می‌گیریم، قدم مهمی است ولی کافی نیست.

رهامی در ادامه تأکید کرد: اگر ملزم به جمهوریت نباشیم، تغییر نظام نمی‌تواند به تغییر وضعیت کمک کند.  
 
دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با اشاره به این مطلب که لازمه جمهوریت گردش آزاد قدرت و اطلاعات و نیز حضور گسترده مردم است گفت: لازمه گردش آزاد اطلاعات آزادی مطبوعات و تعطیل نشدن آن است، تعطیلی مطبوعات به عنوان اعدام شخصیت‌های حقیقی تلقی می شود.
 
رهامی با اشاره به اینکه ما حامی نظام جمهوریت هستیم ابراز کرد: احزاب باید توسعه پیدا کنند؛ باید مشخص شود که کدام حزب کدام برنامه را برای انتخابات ارائه داده است؛ ما باید بدانیم که اگر فسادی رخ داده مربوط به کدام حزب بوده است.  
 
وی تأکید کرد: اگر فردی به هر دلیلی در فساد دست داشته است، قوه قضاییه باید بدون مماشات با آن فرد برخورد کند؛ اگر کسی مرتکب فساد شود دیگر حق حضور در مجلس را نخواهد داشت؛ مجلس جای شهید مدرس و شهید رجایی است.  
 
دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با بیان اینکه من نمی‌خواهم بگویم که قاجار و پهلوی فاسد نبوده‌اند گفت: به نظر من این حجم از فساد اداری و مالی در 200 سال گذشته بی‌سابقه بوده است.  
 
رهامی خاطر نشان کرد: آیا مسئول فاسد شدن بخشی از جوانان ما کسانی نیستند که در خارج شدن بیت‌المال از کشور نقش داشته‌اند؟  
انتهای پیام/

برچسب ها: گردش ، واجب ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار