بهروز عطایی: مربی پر توقعی هستم/ تماشاگر روح ورزش است

تیم والیبال متین ورامین در دیدار هفته پنجم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور توانست با نتیجه سه بر صفر تیم سایپا را از پیش روی خود بردارد.

بهروز عطایی: مربی پر توقعی هستم/ تماشاگر روح ورزش استبهروز عطایی سر مربی تیم والیبال متین ورامین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: بازی خوبی بود، صعود ما به مرحله پلی اف قطعی شده است اما تیم سایپا برای راهیابی به این مرحله نیاز به برد داشت و تمام تلاش خود را کرد و انگیزه زیادی داشت.

 وی افزود: من مربی پر توقعی هستم با وجود برد 3 امتیازی ولی می گویم که شاگردانم تمرکز کافی و لازم را نداشتند و تمام برنامه ها را به خوبی اجرا نکردند تجربه بازیکنان متین باعث شد تا نظم تیمی مان حفظ شود.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین افزود: ما در این دیدار براساس اطلاعاتی که از نحوه بازی حریف در دیدارهای گذشته اش داشتیم پیش رفتیم و آن ها را تحت تاثیر قرار دادیم. به نظرم عملکرد تیم سایپا در سال جاری نسبت به فصل گذشته بهتر شده است. تیم هایی مثل سایپا، آلمینیوم بندر عباس و نوین کشاورز مستحق صعود به مرحله پلی اف هستند چون این تیم ها ریشه دار بوده و حضورشان در لیگ به نفع والیبال کشور است.

عطایی ضمن اشاره به اینکه تمام بازی های نیم فصل دوم را به 3 امتیاز تا کنون به پایان رسانده اند اظهارداشت:  ما برنامه کاری خود را در فصل جاری تنظیم کرده ایم در نیم اول نیاز به کسب نتایج خارق العاده نبودیم باید طوری برنامه ریزی می کردیم تا در پایان به هدف اصلی خود برسیم. در نیم فصل دوم به دنبال صعود به پلی اف بوده و سپس راهیابی به مراحل بعدی لیگ. برای دست یابی به این اهداف ما باید عملکرد تاکتیکی و جسمانی خود را به خوبی و با برنامه اجرا می کردیم که خوشبختانه با حمایت خوب مسئولان باشگاه تاکنون خوب پیش رفته ایم.

وی در خصوص عدم حضور تماشاگران در سالن محل برگزاری این دیدار گفت: به طور کلی تماشاگر روح ورزش است، نبود آن ها در سالن اثرات مثبتی ندارد و آن جاذبه های اصلی ورزش نمودار نمی شود ما معتقدیم که بخشی از موفقیتهایمان را مدیون هواداران هستیم حال کمیته انضباطی فدراسیون در محرومیت آنها از حضور در سالن در یک بازی رای داد و ما تابع آن بودیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار