فلاح: در تمام دقایق بازی بهتر از حریف بودیم

رضا فلاح سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز پس از پیروزی ارزشمند تیمش مقابل منصوری از امید بالای تیمش برای بقا در مسابقات گفت.

رضا فلاح سرمربی جوان تیم فوتسال مقاومت البرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص پیروزی مقابل منصوری قرچک گفت: بازی با منصوری در نیمه اول کیفیت فنی خوب نداشت اما در آغاز نیمه دوم و با زدن یک گل،‌ آقای داورزنی در تیم منصوری از سیستم ریسکی پاورپلی استفاده کرد و این موجب شد ما در اشتباهات منصوری به گلهای بعدی برسیم. با تمام احترامی که برای تیم منصوری و کادر فنی و بازیکنانشان قائلیم می گویم که در تمام دقایق این بازی بر حریف تسلط داشتیم.
 
در دقایق پایانی بازی برای اولین بار به بازیکنانی بازی دادم که تا کنون فرصت حضور در مسابقه را نیافته بودند. هرچند در این زمان از حریف گل خوردیم اما من به بازی دادن به این بازیکنان افتخار می کنم.
 
فلاح در خصوص شانس تیم مقاومت برای بقا گفت: بنده از ابتدای فصل هم گفته ام که در تمرینات و مسابقات به دنبال بقا نیستیم و اعتقاد دارم سطحمان بالاتر از این جایگاهی که در آن قرار داریم است. این طور نیست که با یک برد مغرور شوم و این نظر را صادر کنم اما واقعا در دیدارهای زیادی از لیگ به دلیل کم تجربگی بازیکنان و کادر فنی امتیازات راحتی را از دست داده ایم که میتوانست جایگاه کنونی را با تغییر روبرو کند. در ادامه مسابقات هم شش بازی سخت داریم. در این بازی های باقیمانده تمام تیم ها با تمام توان به زمین می آیند و امتیاز گرفتن دشوار است و نمی توان اینده یگ را پیش بینی کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فلاح ، فوتسال ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار