آنچلوتی: رونالدو می‌داند که اشتباه کرده است

سرمربی تیم رئال می‌گوید ستاره پرتغالی تیمش از اشتباه خود پشیمان است.

آنچلوتی: رونالدو می‌داند که اشتباه کرده استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال رئال مادرید درهفته‌ بیست و یکم رقابت‌های لالیگا به مصاف رئال سوسیه داد خواهد رفت.

آنچلوتی سرمربی رئال مادرید می‌گوید در بازی امشب تیمش تغییراتی در سیستم تیمش به وجود خواهد آورد.

وی در این خصوص گفت: ما در این دیدار با سیستم 2-4-4 به میدان می‌رویم و بازی تدافعی را به نمایش خواهیم گذاشت. ما تغییرات اساسی در ترکیب تیممان به وجود نخواهیم آورد. از بیل در سمت چپ استفاده خواهیم کرد و از خامس در سمت راست. بیل در تمام نقاط زمین می‌تواند مؤثر باشد. در این دیدار از دیارمندی هم استفاده می‌کنیم. این ستاره از تیم اتلتیک بیلبائو پیشنهاد داشته است، اما باید بگویم او در رئال راحت است و از حضور در این تیم راضی می‌باشد. او بازیکن بزرگی است و در هر تیمی که بازی کند موفق خواهد شد.

کریس رونالدو ستاره‌ پرتغالی رئال مادرید در دیدار مقابل کوردوبا با خطایی که بر روی مدافع حریف مرتکب شد از بازی اخراج و 2 جلسه با محرومیت مواجه شد. کارلو آنچلوتی می‌گوید او می‌داند که اشتباه کرده است.

وی دراین خصوص گفت: محرومیت 2 جلسه‌ای رونالد اصلاً برای ما خوب نیست. او بدون هیچ مشکل فیزیکی محروم شده و می‌تواند خودرا به خوبی برای بازی دربی آماده کند.

سرمربی ایتالیایی در خصوص دیدار 2 تیم اتلتیکو و بارسلونا در جام حذفی اسپانیا گفت: تنش و درگیری بین تیم‌ها در این سطح فوتبال کاملاً طبیعی است. در بازی‌هایی این چنینی از این قبیل اتفاقات پیش می‌آید. فکر نمی‌کنم حذف ما از جام حذفی باعث شده باشد که دو تیم با انرژی بیشتری بازی کنند. من دوست دارم بیشتر بازی‌هایمان در شب باشد ولی با بازی در وسط روز هم هیچ مشکلی نداریم. تیم ما توانایی بازی در تمام ساعات روز را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار