حمایت و تمجید سیمئونه از ریکلمه

اعلام بازنشستگی ریکلمه ستاره سابق تیم ملی آرژانتین موجب شد دیگو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید به تمجید و تحسین از وی بپردازد.

حمایت و تمجید سیمئونه از ریکلمهبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت، سیمئونه و ریکلمه هر دو در تیم ملی فوتبال آرژانتین با یکدیگر هم تیمی بودند.

سرمربی اتلتیکو مادرید از خوان رومن ریکلمه به عنوان یک بازیکن خارق العاده یاد کرد و گفت: برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. ریکلمه بازیکنی بود که حقیقتاً نکات مثبت فراوانی را به جهان فوتبال اضافه کرد. ریکلمه دوران بازی ایده آل را پشت سر گذاشت و به عنوان یک هوادار از او بابت تمام بازی‌های زیبایی که ارائه داده و موجب لذت بردن ما از فوتبال شد تشکر می‌کنم.

لازم به ذکر است، ریکلمه در سن 36 سالگی رسماً از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد و گفت: فعلاً تصمیم به مربیگری ندارد و ترجیح می‌دهد به عنوان یک هوادار مسابقات فوتبال را پیگیری کند.

او همراه با تیم بوکاجونیورز به 5 عنوان قهرمانی در کوپا لیبرتادورس رسید و دو مرتبه در سالهای 2000 و 2011 به عنوان فوتبالیست برتر سال آرژانتین انتخاب شد.

* سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو در لحظه بازی می‌کنند

سیمئونه در ادامه به شیوه بازی بازیکنان تیم اتلتیکو مادرید اشاره کرد و گفت: اعضای تیم در لحظه بازی می‌کنند، فرقی نمی‌کند مجبور باشند 90 دقیقه در زمین مسابقه بدوند یا 120 دقیقه.  اتلتیکو مادرید برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید چنین شیوه‌ای را به اجرا دربیاورند. دیدارهای ما در تمامی سطوح از جمله رقابت‌های لالیگا، کوپا دلی ری و لیگ قهرمانان اروپا همگی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و نمی‌توان هیچ بازی را ساده و بدون دردسر تصور کرد.

سیمئونه همچنین افزود: بازیکنان خوبی در اختیار داریم که در مواقع حساس برای ما گلزنی کرده‌اند اما نمی‌توان انتظار داشت هیچ کدام از آنان آقای گل این فصل لالیگا شوند زیرا با وجود کریس رونالدو در رئال مادرید و لیونل مسی در بارسلونا رسیدن به این عنوان کمی بعید به نظر می‌رسد.  به همین دلیل از آنان ارائه پیروزیهای پرگل را ندارم بلکه فقط کسب 3 امتیاز بازی برایمان کافی است.

لازم به ذکر است، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با کسب 44 امتیاز و اختلاف 4 امتیاز نسبت به رئال مادرید در جایگاه سوم جدول رده بندی لالیگا قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار