نقوی‌حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

بررسی اظهارات "روت" با حضور نمایندگان وزارت خارجه و اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی/ ظریف به دو اقدام دیپلماتیک خود پاسخ‌ می‌دهد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از حضور نمایندگان وزارت امور خارجه و اطلاعات به منظور بررسی اظهارنظرهای نایب رئیس مجلس آلمان در جلسه این کمیسیون خبر داد.

بررسی اظهارنظرهای "سیدحسین نقوی‌حسینی" سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از حضور نمایندگان وزارت امور خارجه و اطلاعات  در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: اظهارنظرهای "کلودیا روت" نایب رئیس مجلس آلمان در برخی ملاقات‌های غیر برنامه‌ریزی شده در این جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده ورامین تصریح کرد: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نیز روز سه‌شنبه (14 بهمن ماه) برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان به جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواهد آمد.

وی در ادامه افزود: جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، جعفر قادری نماینده شیراز، احمدعلی مقیمی نماینده نکا، بهشهر و گلوگاه نمایندگان پرسشگر از ظریف هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: 21 نفر از نمایندگان مجلس نیز پیرامون دو اقدام دیپلماتیک ظریف یعنی قدم زدن با جان کری وزیر امور خارجه آمریکا و سفر وی به فرانسه در حالی که جهان اسلام به اعتراض علیه این کشور درباره اهانت نشریه شارلیابدو به ساحت پایمبر اکرم (ص) برخاسته بودند، از وزیر امور خارجه کشورمان سوالات خود را خواهند پرسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار