در مقدماتی جام جهانی قطر کار سختی داریم؛

هاشم پور: اردوهای مدونی را برای حضوری موفق برگزار می‌کنیم

هاشم پور در اولین روز اردوی تیم ملی ساحلی گفت: خوشبختانه وضعیت بازیکنان مطلوب است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، عباس هاشم پور، مربی تیم ملی ساحلی گفت: قبل از مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی مرتبا اردوهای تیم ملی را برگزار می کنیم تا بازیکنان به سطح آمادگی و هماهنگی بالایی برسند.

وی درخصوص شرایط بازیکنان گفت: تیم شرایط خیلی خوبی دارد و بازیکنان همه آماده هستند. ما امیدوار هستیم که در مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی که از سوم فروردین ماه در قطر برگزار می شود، بازی های قابل قبولی را به نمایش بگذاریم. قرعه کشی این رقابتها 29 بهمن ماه با حضور 17 تیم در دوحه انجام می شود. امیدوارم قرعه خوبی نصیب ایران شود.

مربی تیم ملی ساحلی در ادامه افزود: فوتبال ساحلی در آسیا رشد زیادی کرده است، ژاپن یکی از رقبای ما در این مسابقات است و در حال حاضر خود را برای رقابتهای قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهان 2015 در قاره آسیا آماده می کند و اردوی آماده سازی را قرار است در کشورهای برزیل و آرژانتین برگزار کند. تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان نیز تا به حال دو اردوی تدارکاتی در برزیل داشته است، ژاپن یکی از اصلی ترین حریفان ایران برای فتح جام قهرمانی آسیا و حضور در انتخابی جام جهانی است.

هاشم پور در پایان گفت: ما در این چند سال واقعا کار کرده ایم و در یکی دو سال گذشته مقام های قهرمانی زیادی کسب کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار