نارضایتی پیگرینی‌ از کسب تساوی مقابل چلسی

مانوئل پیگرینی‌ سرمربی منچستر‌سیتی از کسب نتیجه تساوی مقابل چلسی هیچ رضایت نداشته و معتقد است شاگردانش‌ مستحق کسب هر سه امتیاز بودند.

نارضایتی پیگرینی‌ از کسب تساوی مقابل چلسیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت: تیم‌های چلسی  و منچستر‌سیتی در هفته 23 رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید مانوئل‌پیگرینی‌ از نحوه بازی شاگردانش‌ رضایت کامل داشته اما بدست آمده او را هیچ خوشحال نکرد زیرا معتقد است سیتی شایستگی‌ کسب هر سه امتیاز بازی را داشته.

مانوئل‌ پیگرینی در رابطه با نتیجه کسب شده گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم، در این دیدار فقط یک تیم بود که حقیقتا فوتبال بازی می‌کرد، بازیکنان چلسی در طول 90 دقیقه فقط یک موقعیت گل داشتند و به زیبایی از آن استفاده کردند اما بازیکنان سیتی در نیمه اول حداقل سه موقعیت گل داشتند در نیمه دوم چلسی فقط دفاع کرد من به شاگردانم افتخار می‌کنم شاید همه بگویند کسب تساوی در استمفورد‌ بریج، نتیجه خوبی است اما برای من این طور نیست، ما شایسته پیروزی و کسب هر سه امتیاز دیدار بودیم.

نتیجه به دست آمده برای منچستر سیتی کاملاً ناامید کننده بود زیرا آنها قصد داشتند با پیروزی، اختلاف امتیاز خود با چلسی را به حداقل برسانند اما در این راه ناموفق بودند.

** تشکر لمپارد از هوداران چلسی

فرانک لمپارد هافبک قرضی منچستر سیتی پس از یک سال بار دیگر به استمفورد بریج بازگشت و با استقبال هواداران تیم سابق خود چلسی مواجه شد.

لمپارد 13 فصل در خدمت تیم چلسی بود و 211 گل برای این تیم به ثمر رساند. او در دیدار سیتی – چلسی در هفته 23 لیگ برتر انگلیس برای اولین بار در استمفوردبریج مقابل تیم سابق خود قرار گرفت. هر چند تعداد محدودی از هواداران چلسی او را هو کردند اما لمپارد از دیگر هوادارانی که او را تشویق کردند تقدیر و تشکر کرد.

لمپارد گفت: در بازی مقابل چلسی خیلی هیجان زده و البته عصبی بودم. از جو حاکم بر ورزشگاه لذت بردم و  استقبال هواداران بی نظیر بود. هواداران چلسی به درستی از تیمشان حمایت کردند و با تشویق من سطح بالای فرهنگ خود را به نمایش گذاشتند.

لمپارد در پایان گفت: سیتی می‌توانست از خستگی چلسی به دلیل بازی در نیمه نهایی جام اتحادیه استفاده کند و به پیروزی برسد اما این طور نشد و نتوانستیم اختلاف امتیاز را کم کنیم. فاصله دو تیم در صدر جدول همان 5 امتیاز باقی ماند.

انتهای پیام/
برچسب ها: هفته ، دیدار ، امتیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار