پیگرینی: مقابل سیتی 10 نفره دفاع می‌کنند

مانوئل پیگرینی که با خوش شانسی از شکست مقابل هال سیتی فرار کرد گفت: همیشه در برابر سیتی 10 نفره دفاع می‌کنند وهمین موضوع گلزنی را برای ما سخت‌تر می‌کنند.

پیگرینی: مقابل سیتی 10 نفره دفاع می‌کنندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت، چیزی نمانده بود منچستر سیتی به عنوان تیم مدعی دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته رقابهای لیگ برتر انگلیس از هال سیتی شکست بخورد اما گل لحظات پایانی جیمز‌میلنر سیتی را از شکست نجات داد.
 
مانوئل پیگرینی سر مربی سیتی مدعی است با وجود اختلاف 7 امتیازی نسبت به چلسی اما ترسی از این تیم نداشته وهنوز به قهرمانی امیدوار است.
 
پیگرینی گفت: نگران اختلاف امتیاز با چلسی نیستم، بیشتر نگران این هستم که چطور می‌توانیم به بازی نرمال خود برگردیم، چطور می‌توانیم دوباره گلزنی کنیم و مشکلات تیم در مواجه با دفاع 10 نفره حریفان را برطرف سازیم.
 
سرمربی اهل شیلی ادامه داد: یک بار دیگر نتوانستیم مقابل تیمی که با تمام بازیکنان به دفاع می‌پردازد فضای کافی برای رسیدن به دروازه پیدا کنیم. شانس‌ خیلی زیادی برای گلزنی نداشتیم و در مجموع به هنگام حمله ضعیف بودیم .
 
سیتی نیاز به اعمال تغییرات دارد

مانوئل پیگرینی درادامه افزود: تیم نیاز به تغییرات عمده دارد. در 2 بازی گذشته نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم. دیدار مقابل آرسنال و میدلزبروگ رضایت بخش بود اما وقتی گلی به ثمر نرسانید کسی عملکرد شما را مورد تمجید قرار نمی‌دهد.
 
به دلیل مصدومیت سمیر نصری مجبور شدم در بازی مقابل هال سیتی تغییراتی به تیم اعمال کنم اما جیمز میلنر مشکلی نداشت وبرای او همیشه در تیم فضای کافی وجود خواهد داشت.

پیگرینی همچنین افزود: گل میلنر از روی ضربه  آزاد خیلی زیبا بود. او گلزن خوبی است واگر کمتر توانسته به گلی دست یابد. مشکل تیم سیتی است. اعمال چند تغییر اساسی در تیم کاملا لازم وضروری خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیتی ، پیگرینی ، گلزنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.