میلنر به بازی مقابل بارسلونا نمی‌رسد

منچسترسیتی باید سه شنبه این هفته در حالی به مصاف بارسلونا برود که احتمالا جیمز می‌لنر را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

میلنر به بازی مقابل بارسلونا نمی‌رسدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یورو اسپرت؛ تیم منچسترسیتی باید برای انجام بازی مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه به کاتالان سفر کند تا مقابل تیم قدرتمند بارسلونا قرار بگیرد.  
حضور جیمز می‌لنر هافبک توانمند منچسترسیتی در این بازی به دلیل طولانی شدن مصدومیت از ناحیه زانو قطعی نیست.  
 
میلنر در رقابت‌های این فصل لیگ بر‌تر انگلیس در چندین پست مختلف برای سیتی به میدان رفت و در همگی موارد توانست به بهترین شکل ممکن از عهده مسئولیت سپرده شده به او برآید.  
 
مانوئل پیگرینی سرمربی سیتی گفت: ما هنوز از حضور می‌لنر در بازی سه شنبه شب کاملا قطع امید نکرده‌ایم. پزشک تیم در تلاش برای آماده کردن او است، اما قصد نداریم این بازیکن را بیش از حد تحت فشار قرار دهیم. البته می‌لنر در بازیهای این هفته لیگ بر‌تر حضور ندارد، اما برای دیدار مقابل بارسلونا بعدا تصمیم گیری می‌شود.  
 
*** پیگرینی: سیتی فرصت از دست دادن امتیاز ندارد
 
مانوئل پیگرینی بازیکنان سیتی را از هرگونه سهل انگاری و از دست دادن امتیاز برحذر داشت و گفت: دیگر فرصت چندانی برای از دست دادن امتیازات بیشتر وجود ندارد. هنوز ۷ امتیاز از چلسی عقب هستیم و اگر خواستار دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته باشیم، بدون شک باید به جمع آوری بیشتر امتیازات بپردازیم.  
 
پیگرینی در ادامه افزود: کاری ندارم چلسی کجا قرار گرفته است، از بازیکنان سیتی خواسته‌ام بهترین بازیهای خود را ارائه دهند. این بهترین و مطمئن‌ترین راه برای رسیدن به قهرمانی است.  
 
لازم به ذکر است؛ سیتی در فصل گذشته رقابت‌های لیگ بر‌تر فقط با اختلاف ۲ امتیاز نسبت به تیم دوم جدول، قهرمان شد.  
 
*** بونی: برای گلزنی آماده‌ام
 
ویلفرد بونی بازیکن تازه وارد منچسترسیتی به هواداران این تیم قول داد گلزنی‌های خود را ادامه داده و به قهرمانی سیتی در رقابت‌های این فصل لیگ بر‌تر کمک کند.  
 
بونی ۲۶ ساله در فصل نقل و انتقالات زمستانی به باشگاه سیتی ملحق شد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، انجام ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار