تقدیر از 15 شطرنج باز برتر بازنشسته

از 15 شطرنج باز برتر بازنشسته دومین المپیاد ورزشی بازنشستگان تقدیر شد.

تقدیر از 15 شطرنج باز برتر بازنشستهبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ در این مسابقات که با حضور بیش از 60 بازنشسته در 4 گروه سنی زیر 53 سال، 54 تا 57 سال، 58 تا 61 سال و بالای 62 سال برگزار شد ورزشکاران بازنشسته به روش سوئیسی و در هفت دور با یکدیگر به رقابت پرداختند تا تکلیف نفرات برتر مشخص شود.

در پایان مسابقات جهان بخش، هادی کاربزرگ، مهرداد نامور و حسن صنوبری به عنوان نفرات برتر در رده سنی زیر 53 سال، انتخاب و مورد تقدیر ویژه مسئولان قرار گرفتند.

در رده سنی 54 تا 57 سال نیز ایرج محمدی، جاوید پورهمت و سعید بیات آور موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند و جوایز خود را از مسئولان سازمان بازنشستگی دریافت کردند.

همچنین کمال غفاری، سعید مجد القلندیسی و غلامحسین دارستانی فراهانی نیز در رده سنی 58 تا 61 با بیشترین برد حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

از نکات جالب توجه در این مسابقات حضور پرشور بازنشستگان بالای 60 سال بود که در  فضایی کاملاً حرفه‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و پس از چند روز بازی‌های نفس گیر، علیرضا حسینی نامی، جمشید سلیمانیان و علیرضا اربابی موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم در رده سنی بالای 62 سال شدند.

در مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج از محسن کیهانی بازنشسته بالای 70 سال نیز به عنوان ورزشکار پیشکسوت مسابقات تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ژیلا فدایی ناصح و روح انگیز دولت فریز به عنوان دو بانو ورزشکار برتر مسابقات شطرنج مورد تقدیر ویژه مسئولان مسابقات قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش مسابقات شطرنج دومین المپیاد ورزشی طی روزهای پنجشنبه و جمعه نهم و دهم بهمن ماه در آکادمی شطرنج مجموع آینده سازان برگزار شد.

در این مسابقات به نفرات برتر جوایزی نیز اهدا شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رقابت ، مسابقات ، رتبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار