برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات دارت دومین المپیاد ورزشی

مسابقات دارت با حضور بازنشستگان در دهکده تیر اندازی نرسی برگزار و از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات دارت دومین المپیاد ورزشیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات رشته دارت دومین المپیاد ورزشی با حضور 364 شرکت کننده در دو گروه بانوان و آقایان در دهکده تیر اندازی نرسی سرخه و از نفرات برتر هر یک از رده‌های سنی تقدیر به عمل آمد.

در این مسابقات آقایان  در پنج رده سنی پایین تر از 53 سال،54 تا 55 سال، 56 تا 57 سال، 58 تا60 و 61 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند و بر مبنای امتیاز کسب رده بندی شدند.

بدین ترتیب در رده سنی پایین تر از 53 سال، داوود اجلالی آذر، سید عباس موسوی پور و منصور توحیدی به ترتیب مقام اول، دوم و سوم مسابقات را از آنان خود کردند.

در رده سنی 54 تا 55 سال، احمد زجاجی با بیشترین امتیاز به سکوی نخست ایستاد و مسعود علی پور و سلیم ملاحی کارای به ترتیب دوم و سوم شدند در رده سنی 56 تا 57 نیز سپس رقابت نزدیک شرکت کنندگان در نهایت مصطفی اسفیدانی مقام اول، سید ابراهیم صادقی قمی مقام دوم و علی صائبی پور مقام سوم را بدست آورد.

در رده سنی 58 تا 60 نیز مهدی حمیدی بر سکوی نخست ایستاد و علی اکبر پیکرزاده و حسن تنها مرتبه دوم و سوم این مسابقات را بدست آوردند در نهایت در رده سنی بالاتر از 61 سال منصور توده فلاح، محسن حسن نیک جو مفرد و منوچهر رحیمی به ترتیب رتبه اول تا سوم این مسابقات را بدست آوردند.

بانوان ورزشکار این رشته ورزشی نیز در سه رده سنی پایین تر از 50سال، 51تا56 سال و 57 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند و نفرات برتر هر یک از رده‌های سنی مورد تقدیر مدیران ارشد سازمان قرار گرفتند بر این اساس در رده سنی پایین تر از 50سال فاطمه مهدی هنجنی، ژیلا گورانی و شعله رشیدی با بالاترین امتیاز جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند در رده سنی 51 تا 56 سال نیز با رقابت نزدیک شرکت کنندگان سرانجام گیتی سلطانی با بیشترین امتیاز مقام نخست و فاطمه جلیلوند و زهرا آذرنوش به ترتیب مقام دوم و سوم این مسابقات را بدست آوردند.

همچنین در رده سنی بالای 57 سال نیز عفت ایران منش موفق به دریافت مدال طلا این مسابقات شد و زرین تاج حیاتی و اکرم سدهی راد مدال نقره و برتر این مسابقات را از آن خود کردند.

مراسم اختتامیه این مسابقه با مدیر عامل سازمان بازنشستگی و جمعی از مدیران ارشد برگزار و با اهدای هدایا از نفرات برتر هر یک از رده‌های سنی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار