تقدیر از نفرات برتر مسابقات بدمینتون دومین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران

مسابقات بدمینتون دومین المپیاد ورزشی پیشسکوتان شهرداری تهران برگزار و از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از نفرات برتر مسابقات بدمینتون دومین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهرانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، روز گذشته، ورزشگاه شهید مغنیه میزبان ورزشکار مرد رشته بدمینتون دومین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران بود که این مسابقات با حضور 36 ورزشکار برگزار شد.
 
ورزشکاران مرد این رشته در 2 رده سنی پایین تر از 55 سال و بالای 56 سال به رقابت با یکدیگر پرداختند و پس از یک روز مسابقه پایاپای، نفرات برتر مسابقات مشخص شد.
 
مسابقات بدمینتوان در مرحله مقدماتی به صورت گروهی و در مرحله نهایی به صورت حذفی برگزار شد و نحوه برگزار مسابقات نیز به صورت 2 از 3 بود؛ به این معنی که اگر بازیکن دو بازی از 3 بازی را پیروز شود، به عنوان پیروز میدان انتخاب خواهد شد.
 
پس از رقابت نزدیک ورزشکاران این رشته، در رده سنی پایین تر از 55 سال، رضا زندخانه شهری، غلامحسین اسندری و مجید پیکر زاده به ترتیب مقام نخست، دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

در رده سنی بالاتر از 56 سال نیز محمد مهدی مرغوب شادکار، مقام نخست، فخرالدین صفر دوست، مقام دوم و حمیدرضا نیکویی، مقام سوم مسابقات را به دست آوردند و مورد تقدیر مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان بازنشستگی شهرداری تهران قرار گرفتند.
 
در گروه بانوان ورزشکار نیز سید طاهر مهدوی، طاهره شمسیان و رقیه حقیقت‌ گو موفق به کسب مقام برتر این مسابقات شدند و جوایز خود را از مدیر عامل سازمان بازنشستگی‌ شهرداری تهران دریافت کردند.
 
بدین ترتیب اختتامیه مسابقات بدمینتون با حضور مصطفی منتظر المهدی، مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و سعید عرب لو، معاون اجتماعی منطقه 13 شهرداری تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار