تقدیر از نفرات برتر مسابقات شنا آقایان در دومین المپیاد ورزشی

مسابقات شنا آقایان در دومین المپیاد ورزشی در سه رشته برگزار شد و از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از نفرات برتر مسابقات شنا آقایان در دومین المپیاد ورزشیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات شنا آقایان در دومین المپیاد ورزشی با حضور 156شناگر در سه رشته کرال پشت، کرال سینه و قورباغه در مجموع ورزشی شهید دستجردی برگزار شد و از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

براین اساس در ر شته قورباغه و در رده سنی کمتر از 57 سال صادق قندهاری، مهدی حسومی و جهانبخش هادی کرمی بزرگ و در رده سنی بالای 58 سال گریک آقا جانیان، علی برزه کار و حسین عبداللهی موفق به کسب مقام برتر این رشته شدند.

دررشته کرال پشت که شناگران در دو گروه سنی پایین تر از 59 سال و بیش از 60 سال به رقابت با هم پرداختند و مجید فغانی، عبداله شمس و اصغر غلامی رستم در رده سنی پایین‌تر از 59 سال و رمضان علی یانسری، محمدعلی محمدی ثالث و علی رضایی زند در رده سین بالاتر از 60 سال پیروز شدند.

همچنین دررشته کرال سینه ورزشکاران در چهار رده سنی به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت در رده سنی پایین‌تر از 54 سال علی اصغر عبادی اول، شهریار قاسمیان دوم و داراب ریاحی سوم شد.

دررده سنی 55 تا 57 سال این رشته شهریار کیائی فرد، مسعود سلیمانی گرگانی و عطا اله شیشه و دررده سنی 58 تا 61 سال احمد ابراهیمیان، منصور رهنمایی تک و محمد نادر افشار به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

در رده سنی بالای 62 سال رشته کرال سینه، حسین ایمانی جو، محسن اروج زاده و حسین شاهسون به ترتیب مقام اول تا سوم مسابقات را کسب کردند.

از نکات جالب این دوره از مسابقات حضور داراب ریاحی قهرمان اسبق وزنه برداری ایران بود که در رشته کرال سینه و در رده سنی کمتر از 54 سال موفق به کسب مقام سوم شد.

گفتنی است، از نفرات برتر با جوایز ویژه‌ای تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: المپیاد ، نفرات ، کرال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار