مدیر عامل سایپا:

پیش فروش خودروی 232 از اسفند اغاز می‌شود /95 درصد از محصولات داخلی‌سازی هستند

مدیر عامل سایپا گفت: از اسفند نمونه خودرو 232 روی پلتفرم x200 پیش‌فروش می شود.

پیش فروش خودروی 232 از اسفند اغاز می‌شود / تیبا به ناوگان تاکسیرانی اضافه شدبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ سعید مدنی مدیر عامل سایپا، امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین گروه خودروسازی سایپا و سازمان تاکسی‌رانی شهر تهران اظهار داشت: با توجه به برنامه‌های توسعه محصول در گروه سایپا در صدد هستیم  در رابطه با نوسازی ناوگان حمل و نقل برنامه‌هایی داشته باشیم.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا افزود: با توجه به ارزان بودن قیمت قطعات یدکی و پایین بودن سوخت مورد استفاده خودروها می‌توانیم در حوزه تاکسی‌رانی می‌توانیم نقش قابل توجهی ایفا کنیم.

وی با اشاره به اینکه محصولات جدید از سال آینده در این حوزه مورد استفاده قرار خواهد گرفت گفت: در این رابطه در پی اخذ تاییدیه مراجع ذیربط هستیم  

وی تصریح کرد: گروه سایپا ظرفیت تولید 950 هزار دستگاه خودرو را در سال دارد و محصولات جدیدی که در آینده تولید خواهد شد از روز اول ساخت داخل بالایی خواهند داشت.

وی افزود: بخش عمده‌ای از صادرات سایپا برای استفاده در ناوگان تاکسی‌رانی است که به عنوان مثال خودروی پراید در ونزوئلا معروف به این است که "با بوی بنزین حرکت می‌کند"  

مدنی به کاهش روند تولید پراید اشاره کرد و گفت: به مراتب تولید خودروی تیبا 1 و 2 افزایش خواهد داد و وارد ناوگان تاکسی‌رانی می‌شود.
مدیر عامل سایپا همچنین اظهار داشت:‌از اسفند ماه نمونه خودرو 232 روی پلتفرم x200 پیش فروش می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیبا ، اسفند ، نمونه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسنقلی
۱۱:۲۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
درکارخونه هاتونو ببندید.بزاریدخودروهای باکیفیت خارجی وباقیمت مناسب به دست مردم برسد.قطعات اصلشم واردکنید.مونتاژکردن که پیشرفت نیست.
-
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
تيبا كه نشد ماشين همون پرايد تغيير شكل يافته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
خدا بهمون رحم کنه دوباره چی مدن دست مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
ای کاش قطعات تیبــــا داخل بازار پیدا می شد، بعد از عملکردشان تعریف می کردند...
آخرین اخبار