رقابت های قهرمانی جهان؛ قطر؛

خروس ها قهرمان جهان شدند

تیم ملی فرانسه با غلبه بر تیم ملی قطر قهرمان رقابت های جهانی هندبال شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ملی هندبال فرانسه با نتیجه 25 بر 22 بر تیم ملی قطر غلبه کرد و توانست قهرمان رقابت های جهانی هندبال شود.

دیدار نهایی رقابت های جهانی هندبال در حالی در ورزشگاه 16000 نفری لوسیل برگزار شد که هواداران قطری جای خالی در ورزشگاه نگذاشته بودند. این دیدار با قضاوت داوران جمهوری چک آغاز شد. در این دیدار گل اول را قطری ها به ثمر رساندند. اما فرانسوی ها به سرعت جبران کردند. بازی  پایاپای پیش می رفت اما تیم فرانسه با زدن چند گل پی در پی توسط برادران کارباتیک و دنیل نارسیس بازی را به نفع خود پیش برد تا نیمه اول با نتیجه 14 بر 11 به پایان رسید.

در نیمه دوم والرا ریورا سرمربی اسپانیایی تیم چند ملیتی قطر از چند بازیکن دیگر نیز بهره برد. قطریها در دقایقی از نیمه اول تا فاصله یک امتیازی هم رسیدند. اما با توپ گیری های خوب اومییر دروازه بان فرانسه چند موقعیت قطر از دست رفت تا نیمه دوم با نتیجه 25 بر 22 به نفع خروس ها پایان پذیرد. با این نتیجه فرانسه قهرمان المپیک لندن، برای پنجمین بار قهرمان رقابت های جهانی هندبال شد. در دیدار رده بندی نیز تیم لهستان با غلبه بر تیم اسپانیا قهرمان دور پیش رقابت ها به مقام سوم رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار