امیری در جمع خبرنگاران:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای بالا بردن ضریب امنیتی کشور بسیار موثر است

قائم مقام وزیر کشور گفت: با توجه به وضعیتی که در اطراف کشور و از جمله در کشورهای افغانستان، عراق و پاکستان وجود دارد حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در بالا بردن ضریب امنیتی کشور و ناامید کردن دشمنان بسیار موثراست.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای بالا بردن ضریب امنیتی کشور بسیار موثر است
به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، "حسینعلی امیری" قائم مقام وزیر کشور صبح امروز در حاشیه مراسم تجدید پیمان کارکنان و مسئولین وزارت کشور با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام الله دهه فجر و ضرورت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم در صحنه‌هایی که لازم بوده از نظام دفاع کنند، در صحنه حاضر شدند و یکی از این صحنه‌ها 22 بهمن است که هر سال باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود و عموم مردم با هر سلیقه و از هر جریان سیاسی و مذاهب مختلف در آن شرکت می‌کنند.  
 
قائم مقام وزیر کشور در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه وزارت کشور برای مراسم 22 بهمن امسال اظهار داشت: وزارت کشور برنامه‌های لازم را جهت تسهیل حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن به استانداران و فرمانداران ابلاغ کرده است.
 
وی ادامه داد: هر چند ما می‌دانیم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دولتی نیست و مردم به صورت خودجوش حضور پیدا می‌کنند اما با این اوصاف امکانات لازم برای راهپیمایان فراهم شده است.
 
امیری در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیتی که در اطراف کشور و از جمله در کشورهای افغانستان، عراق و پاکستان وجود دارد حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در بالا بردن ضریب امنیتی کشور و ناامید کردن دشمنان بسیار موثراست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار