رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی:

انعقاد تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه مواد و انرژی و مرکز پژوهش‌های شورای شهر کرج

هادوی گفت: این تفاهم‌نامه به منظور همکاری‌های مشترک در مدیریت شهری میان پژوهشگاه مواد و انرژی و مهندس مجید کاویانی رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر کرج رسید.

هادوی رییس پژوهشگاه مواد وانرژی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: کمک به انجام امور مربوط به پروژه‌های عمرانی در مدیریت شهری شهر کرج در قالب پروژه‌های پژوهشی و فناوری، ایجاد رابطه نزدیک علمی، فنی و پژوهشی به منظور بهره وری بیشتر از امکانات طرفین، تشکیل گروه‌های پژوهشی متشکل از متخصصین طرفین به منظور نیل به اهداف فوق و ایجاد زمینه‌های جدید برای همکاری و تعریف پروژه‌ها و همچنین همکاری در تبادل اطلاعات و برگزاری کنفرانس‌ها و سمینارهای مشترک از اهداف این تفاهم‌نامه می‌باشد. 

وی افزود: مدیریت مصرف انرژی در حوزه شهری و صنعتی استان البرز، توسعه فناوری‌های مربوط به حوزه انرژی‌های تجدید پذیر در استان البرز، امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین جهت بهبود کیفیت مصالح ساختمانی مورد مصرف در شهرسازی و مدیریت پسماندهای شهری و صنعتی در استان البرز، محور این همکاری است. 

هادوی تصریح کرد: در این تفاهم نامه، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی، انجام پروژه‌های مورد نیاز اعلام شده از سوی مرکز و حضور اعضای هیات علمی پژوهشگاه در کمیته‌های پژوهشی مرکز به عنوان تعهدات پژوهشگاه قید شد. 

وی اظهار داشت: همچنین اعلام نیازهای پژوهشی و فناوری مرکز، حمایت مرکز از پروژه‌های انجام شده توسط پژوهشگاه در راستای نیازهای مرکز و حمایت مالی و معنوی مرکز از پروژه‌های فی مابین و تامین برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی در زمره تعهدات مرکز پژوهش‌های شورای شهر کرج قرار گرفت. 

هادوی اظهار داشت: همچنین مقرر شد جهت اجرائی نمودن بندهای تفاهم نامه و پیگری آن، یک کمیته اجرائی متشکل از ۴ نفر نماینده معرفی شده از سوی طرفین که از تخصص و اختیارات لازم برخوردار باشند، تشکیل می‌گردد و جلسات آن بطور منظم و با زمان مورد توافق طرفین، انجام خواهد پذیرفت. 

وی خاطرنشان کرد:، مدت اعتبار تفاهم نامه که در ۶ ماده در دو نسخه که هریک حکم واحد داشته تنظیم شد، از تاریخ امضاء به مدت ۲ سال معتبر بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار