حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم:

حمله نظامی برای دشمن پر هزینه است/ رهبر انقلاب هدایت مسلمانان جهان را برعهده دارند

رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش گفت: اگر قدرت‌های بزرگ مذاکرات هسته‌ای را ادامه می‌دهند، می‌دانند که اگر قدرت و توانایی رویایی با نظام را داشتند، برخورد نظامی می‌کردند و برخورد سخت را پرهزینه ارزیابی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در آیین سی و ششمین سالگرد گرامیداشت بهار آزادی که در سالن آمفی‌تئاتر دژبان کل آجا برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر اگر قدرت‌های بزرگ مذاکرات هسته‌ای را ادامه می‌دهند، می‌دانند که اگر قدرت و توانایی رویایی با نظام را داشتند، برخورد نظامی می‌کردند و برخورد سخت را پرهزینه ارزیابی می‌کنند.
 
وی ادامه داد:‌ امروز پس از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ابعاد، علل و عوامل آن به طور کامل برای مردم تبیین نشده و دهه فجر فرصتی برای محقق شدن اهداف این پدیده بزرگ است.
 
وی با اشاره به ویژگی‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی دستاوردهای انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم‌مداری با حضور انبوه مردم برای حمایت از انقلاب اسلامی، ظلم‌ستیزی و بیگانه‌ستیزی به عنوان هویت انقلاب شکوهند اسلامی، سلطه‌ناپذیری که به عنوان یکی از عوامل نارضایتی مردم به حساب می‌آمد، توسعه دستاوردهای دینی، توسعه مساجد، نماز، ‌اعتکاف و ارتقای منزلت زن از دستاوردهای دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی است.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم یادآور شد: بیش از 10 هزار نفر از کارکنان ارتش در برنامه اعتکاف حضور داشتند و این یک توفیق و افتخار بزرگ برای ارتش بوده و زنان نیز اگر در دفاع مقدس حضور نداشتند در پشت جبهه‌ها تلاش و خدمت‌رسانی می‌کردند.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: دشمن تلاش می‌کند سبک زندگی غربی را برگرداند و ترویج بی‌حجابی و مدگرایی در این راستا بوده و در دوران ستمشاهی مأموریت اشرف پهلوی حمایت از باند فساد، فحشا و منکرات بود و این‌ها در انقلاب ما از بین رفت و جوانان غنی از فرهنگ ایرانی اسلامی شدند.
 
رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با اشاره به دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: احیای مراسم حج و امر به معروف و نهی از منکر، ‌تربیت افراد متعهد و انقلابی، وحدت حوزه و دانشگاه با حضور روحانیون در دانشگاه و انتقال فرهنگ غنی شهید مطهری و تحول در سینما، تلویزیون، نشریات و تئاتر از جمله این ویژگی‌ها است.

وی ادامه داد: تحول در نظام آموزش قبل از انقلاب ناشی از ترویج جدایی دین از سیاست، بی‌تفاوتی نسبت به آموزه‌های دینی، اختلاط دختران و پسران، برگزاری اردوهای مختلط و به کارگیری معلمان فاسد و نالایق بود اما به برکت انقلاب اسلامی نه تنها جهت‌گیری‌ها و سیاست‌های غلط کنار رفت بلکه دست‌اندرکاران در سیاست‌های درست و در جهت آموزش آموزه‌های دینی گام برداشتند.
 
رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با برشمردن دستاوردهای سیاسی انقلاب تأکید کرد: نابودی رژیم ستمشاهی و استقلال سیاسی به عنوان مهم‌ترین گوهر وجودی که بدون داشتن استقلال سیاسی دستیابی به استقلال اقتصادی، فرهنگی و نظامی ممکن نیست، برپایی نظام جمهوری اسلامی، پیوند دین با سیاست، افزایش بینش سیاسی ملت، برخورداری از قانون اساسی مدون، اجرایی شدن تفکرات امام در سطح جهان و انجام بیش از 30 انتخابات از دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی بوده است.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم با برشمردن دستاوردهای سیاسی گفت: محرومیت‌زدایی گسترده در شرایطی که ما در جنگ اقتصادی هستیم، یکی از دستاوردهای مهم اقتصادی بوده و حمایت از تولید داخلی به عنوان یکی از وظایف اقتصادی و لزوم صرفه‌جویی در ادارات و سازمان‌ها حائز اهمیت بوده و باید در راه مقابله با دشمن اقتصاد مقاومتی را نهادینه کنیم.
 
وی ادامه داد: کار دولت عدم وابستگی به نفت در بودجه آینده است و تلاش دولت در عدم وابستگی به نفت یک اقدام ارزشمند محسوب می‌شود.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که انقلاب اسلامی دارای دستاوردهای بین‌المللی بود، اظهار داشت: شکست اُبهت پوشالی امریکا، نهادیه شدن شعار مرگ بر امریکا، رسوایی امریکا در حمله نظامی به طبس، حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایران، عزت‌یابی ایران در سراسر جهان، تدبیر در اعلام روز قدس و روز جهانی مبارزه با صهیونیست، نقش‌آفرینی محور مقاومت با محوریت ایران و با حضور سوریه، حزب الله و مقاومت اسلامی فلسطین در منطقه و اعتقاد مبارزه با صهیونیسم به عنوان شاکله اصلی آن و بیداری اسلامی در سراسر جهان از بزرگ‌ترین ویژگی‌های آن است.
 
وی با برشمردن دستاوردهای نظامی ادامه داد: ما در اوایل جنگ برای مهمات مشکل داشتیم اما امروز نه تنها مشکلی نداریم بلکه حتی در بعضی از تولیدات و تجهیزات نظامی منحصر به فرد هستیم و اورهال جنگنده‌ها توسط پرسنل خود نیروها انجام می‌شود و تجهیزات پیشرفته‌ای در بخش موشکی، پرتاب ماهواره و مهمات داریم.
 
رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با اشاره به بمب‌گذاری مسجد ابوذر در 6 تیر ماه سال 60 و سلامت رهبر معظم انقلاب در آن حادثه تأکید کرد: آرزوی سلامتی مداوم برای رهبر معظم انقلاب داریم و امروز می‌بینیم 26 سال است که امام رحلت کرده و مقام معظم رهبری با صلابت امام(ره) انقلاب را هدایت می‌کنند و ایشان هدایت نه تنها انقلاب بلکه هدایت مسلمانان جهان را در دست گرفته اند.

وی خاطر نشان کرد: تلاش دژبان آجا در همه عرصه‌ها قابل تقدیر است و زحمات دژبان در همه مکان‌ها به خوبی دیده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار