درودگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اسلامیان می‌تواند صفایی فراهانی دوم فوتبال شود/آیت اللهی ضربات جبران ناپذیری به فوتبال زد

عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره ارزیابی‌اش از انتخاب اسلامیان به عنوان سرپرست نایب رئیس اول فوتبال گفت: اسلامیان می‌تواند صفایی فراهانی دوم برای فوتبال شود.

اسلامیان می‌تواند صفایی فراهانی دوم فوتبال شود/آیت اللهی ضربات جبران ناپذیری به فوتبال زدصادق درودگر، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اسلامیان فرد بوروکرات و با مسائل اداری و مدیریتی آشنا است. وی عضو هیات مدیره ذوب آهن هم بوده و با فوتبال آشنایی دارد به نظرم اسلامیان انتخاب خوبی برای نایب رئیس است.

درودگر در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر اسلامیان به عنوان سرپرست انتخاب شده است و پس از آنکه اعضای مجمع و هیات رئیسه فداراسیون فوتبال انتخاب وی را تائید کردند حکم نایب رئیسی دریافت می‌کند.

وی در مورد عملکرد آیت اللهی در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: عملکرد آیت اللهی قابل مقایسه با اسلامیان نیست، آیت اللهی ضربات جبران ناپذیری به فوتبال ما زد وی در کمیته فنی و توسعه هم نا کار آمد نشان داد به نظرم این انتخاب هوشمندانه است و کمک حال فوتبال کشورمان خواهد بود.

درودگر تصریح کرد: به هر حال اعضای مجمع از انتخاب اسلامیان به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال حمایت می‌کنند.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص عملکرد نبی در سمت دبیر کلی گفت: نبی زحمت زیادی کشیده وی از جنس فوتبال بود به هر حال هر آمدنی یک رفتنی دارد.

وی در پایان در مورد انتخاب اسدی به عنوان دبیر کلی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: اسدی خانواده فوتبال است. وی سرپرست تیم ملی فوتبال بوده و در دانشگاه آزاد اسلامی هم فعالیت داشته است به نظرم اسدی فرد سالمی است و می‌تواند به فوتبال کشورمان کمک کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار