طاهری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ارائه گزارشی از سوی "اوحدی" از عملکرد سازمان و حج و زیارت در جلسه کمیسیون فرهنگی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور "سعید اوحدی" رئیس سازمان و حج و زیارت در جلسه این کمیسیون خبرداد و گفت: رئیس سازمان حج و زیارت در این جلسه گزارشی را در مورد عمره مفرده و تمتع و همچنین ایام اربعین امسال ارائه کرد.

خالقی"سیدعلی طاهری" سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از حضور "سعید اوحدی" رئیس سازمان و حج و زیارت در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: رئیس سازمان حج و زیارت در این جلسه گزارشی را در مورد عمره مفرده و تمتع و همچنین ایام اربعین امسال ارائه کرد. 
 
نماینده گرگان و آق‌قلا تصریح کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی نیز بر روی مباحث فرهنگی حج تأکید بسیار زیادی انجام دادند و حج را فرصتی برای سازمان حج و زیارت دانستند که می‌تواند بهترین بهره فرهنگی را برای زائران در این ایام فراهم کند.
 
وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت اربعین امسال و بازتاب گسترده جهانی آن گزارشی از فعالیت‌های سازمان حج و زیارت و عملکرد دستگاه‌های مرتبط در این ایام توسط اوحدی بیان شد و قرار شد جلسه دیگری را بعد از زمان بررسی بودجه در صحن مجلس در کمیسیون فرهنگی با حضور مسئولان حج و دستگاه‌های ذی‌ربط به منظور تقدیر و بررسی نقاط ضعف برگزار کنیم.  
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری پیاده‌روی اربعین را اعجاز خوانده بودند، گفت: با بررسی نحوه برگزاری اربعین امسال در این کمیسیون قرار شد سال‌های بعد این ایام با کیفیت بهتری انجام شود و همچنین از آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان که کمک‌های شایانی را در ارتباط با کشور عراق و زائران انجام داده بود نیز تقدیر شود.
 
طاهری خاطرنشان کرد: موضوع پیاده‌روی زائران مشهد مقدس که در ایام شهادت امام رضا (ع) انجام می‌شود نیز مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد سازمان حج و زیارت جهت آماده‌سازی نیازهای زوار مشهد نیز اقدامات بیشتری انجام دهد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار