حکیمی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح‌طلب میانه‌رو هستیم/ در چارچوب تصمیمات کلی اصلاح‌طلبان پیش خواهیم رفت

حکیمی‌پور با بیان اینکه حزب اراده ملت ایران یک حزب اصلاح‌طلب میانه‌رو است، گفت: ما در چارچوب تصمیمات کلی اصلاح‌طلبان پیش خواهیم رفت.

"احمد حکیمی پور" دبیرکل "حزب اراده ملت ایران" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه 1 اسفندماه کنگره حزب متبوعش برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در این همایش اتخاذ برنامه‌های آینده، انتخاب اعضای شورای مرکزی و نیز اصلاح اساسنامه حزب را خواهیم داشت.

وی افزود: این کنگره بر مبنای اساس‌نامه‌ حزب که باید هر دو سال یک‌بار  اعضای شورای مرکزی انتخاب شوند، برگزار خواهد شد.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: در این کنگره از دبیران کل و شخصیت‌های سیاسی جناحین دعوت خواهیم کرد.

وی در همین‌باره افزود: برای سخنرانان این کنگره، دعوت‌نامه‌هایی ارسال شده است که هفته آینده، بعد از 22 بهمن لیست سخنرانان قطعی خواهد شد.  

حکیمی‌پور با بیان اینکه حزب اراده ملت ایران یک حزب اصلاح‌طلب میانه‌رو است، گفت: ما در چارچوب تصمیمات کلی اصلاح‌طلبان پیش خواهیم رفت و بنا را بر این گذاشته‌ایم که فعال‌تر از پیش در عرصه‌های مختلف حضور داشته باشیم.

وی با ذکر این مطلب که گسترش و توسعه حزب اراده ملت ایران در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف، الویت کاری ما است، بیان کرد: در 25 استان فعال هستیم؛ در برخی از شهرها فعالیت‌مان بالاتر است؛ البته هنوز در 3،4 استان نمایندگی نداریم که در حال پیگیری برای حضور در این استان‌ها نیز هستیم.

حکیمی‌پور با عنوان این نکته که حزب اراده ملت ایران از 2 سال پیش به دنبال توسعه فعالیت در شهرستان‌ها بوده است، گفت: در طول این مدت، دامنه فعالیت‌هایمان از حدود 18 استان به 27 استان رسیده است.

وی از دیگر الویت‌های اصلی حزب اراده ملت ایران مبنی بر اخذ مجوز از هیئت نظارت بر مطبوعات برای انتشار نشریه، گفت: ما قبلا امتیاز نشریه داشتیم ولی امتیازمان مشمول ماده‌ای شد مبنی بر اینکه اگر 6 ماه نشریه‌ای منتشر نشود، مجوز لغو می‌‌گردد؛ آن امتیاز منتفی شده است و در پی اخذ امتیاز جدید هستیم. 

دبیرکل حزب اراده ملت ایران خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم که تقاضاهایی از این دست خارج از نوبت مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار