ترقی در کانون اعضا و طرفداران حزب موتلفه اسلامی استان تهران:

داعش ابزار استکبار و صهیونیسم برای ممانعت از گسترش انقلاب اسلامی است

حمید رضا ترقی رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: داعش ابزار استکبار و صهیونیسم برای ممانعت از گسترش انقلاب اسلامی است.

به گزارش حوزه احزاب وتشکلهای باشگاه خبرنگاران، حمید رضا ترقی رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی که در چهارمین کانون اعضا و طرفداران حزب مؤتلفه اسلامی استان تهران سخن می‌گفت با تشریح روند تکاملی انقلاب اسلامی و تأثیرگذاری آن بر بیداری اسلامی و سرنوشت مردم فلسطین و کشورهای اسلامی اظهار داشت: ظهور قدرت منطقه‌ای چالشگر جمهوری اسلامی در غرب آسیا، موجب شد استکبار جهانی آمریکا در استراتژی امنیت ملی خود برای جلوگیری از ظهور و گسترش و نفوذ این قدرت سیاست مهار و محدودسازی قدرت ایران را طراحی کند، تا ضمن جلوگیری از رشد اسلام و امنیت اسرائیل در منطقه را بعنوان غدة سرطانی در پیکرة جهانی اسلام حفظ کند.

رئیس مرکز بین الملل حزب مؤتلفه اسلامی با تشریح اقدامات آمریکا علیه انقلاب اسلامی در ایران راستا شکل گیری گروه تروریستی داعش را در تداوم حمایت از تروریستهای منافق در سال ۶۰ و جنگ تحمیلی توسط صدام علیه ایران و تحریم اقتصادی و ساختن پرونده‌های دروغین حقوق بشر و هسته‌ای دانست که برای مهار انقلاب اسلامی و جلوگیری از پیشرفت آن در منطقه طراحی و اجرا شده است.

ترقی ایجاد جنگ مذهبی بین شیعه و سنی و اسلام هراسی و تضعیف دولتهای جبهة مقاومت اسلامی و منحرف کردن بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه را سناریوی جامع غرب و آمریکا و متحدانش برای اجرای طرح خاورمیانة جدید دانست که در آن رژیم اشغالگر صهیونیست در امنیت و مسلمانان در جنگ و خونریزی و بی‌ثباتی و ناامنی و اختلاف خواهند بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: در شرایطی که ملت ایران و نظام اسلامی با پیشرفتهای شگفت انگیز خود در مردم سالاری دینی و پیشرفتهای علمی، تکنولوژی، صنایع دفاعی، توسعه و عمران کشور، عقب ماندگی‌های گذشته را جبران و در بهترین جایگاه بین المللی دست یافته بود و در حال الگوشدن برای جهان اسلام بود، دشمنان با فتنه ۸۸ و راه اندازی گروههای تروریستی مانند داعش به تخریب چهره اسلام و اسلام هراسی پرداختند تا نگذارند آرمانهای انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی تحقق یابد.

ترقی با اشاره به فیلم آوازهای سرزمین من ساخته حسین شریفی که در این کانون نمایش داده شدتصریح کرد: ماهیت گروهک تکفیری داعش و نقش اسرائیل و غرب در ایجاد و تجهیز آن علیه مسلمانان در سوریه را نشان می‌دهد.

وی افزود: در شرایطی که دولت اعتدال در سازمان ملل طرح جهان بدون خشونت و افراطی‌گری را ارائه و به تصویب می‌رساند و در ایران کنفرانس ضد خشونت و افراطی‌گری برگزار می‌کند، راه اندازی این فیلم به جشنواره فجر ظلمی بزرگ به هنر متعهد و دینی کشور است.

گفتنی است فیلم سینمائی آوازهای سرزمین من نحوه شکل گیری گروه داعش در مرز لبنان و سوریه و جنایات این گروهک علیه مسلمانان و مسیحیان و اتحاد مسلمانان و مسیحیان علیه این گروه تروریستی افراطی و اهداف پنهان آنرا افشا می‌کند و بخوبی ضد اسلامی بودن ماهیت این گروه تروریستی و حامیان پشت پرده آنرا نشان می‌دهد. این فیلم با آزادی ربله از دست تروریست‌ها توسط ارتش سوریه به پایان می‌رسد. حسین شریفی تهیه کننده و دست اندارکاران ساخت این فیلم در این مراسم حضور و پیرامون محتوای فیلم سخن گفتند.
برچسب ها: ترقی ، موتلفه ، صهیونیسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار