معاون هوانوردی و امور بين‌الملل سازمان هواپيمايی خبر داد

برقراری پرواز در مسير اهواز به استانبول از 24 اسفندماه

معاون هوانوردی و امور بين الملل سازمان هواپيمايی كشوری اعلام كرد: از 24 اسفندماه جاری چهار پرواز در هفته در مسير اهواز به استانبول برقرار می‌شود.

برقراري پرواز در مسير اهواز به استانبول از 24 اسفندماهبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري، محمد خداكرمي اظهارداشت: در پي درخواست هاي متعدد براي برقراري پرواز از شهر اهواز به استانبول، مجوز اين پروازها براي شركت هاي هواپيمايي تركيش ايرويز صادر شد.

وي افزود: با توجه به جمعيت استان خوزستان، تقاضاي سفر به استانبول و ساير مقاصد اروپايي و همچنين به منظور ارائه تسهيلات براي مسافران آن استان، مقرر شد پروازهاي شركت هواپيمايي تركيش اير به كرمانشاه امكان هم پايانه شدن با اهواز را داشته باشند.

خداكرمي تصريح كرد: لذا با صدور مجوزهاي لازم، بزودي پروازهاي شركت هواپيمايي مذكور در مسير استانبول – كرمانشاه- اهواز- استانبول و يا بالعكس برقرار خواهد شد.

معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي كشوري، ادامه داد: تعداد اين پروازها در هفته چهار پرواز است و امكان هم پايانه شدن همه يا بخشي از پروازها در مسير ياد شده وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار