لطیفی: حضور من باعث دلگرمی بازیکنان است

مربی تیم فوتبال راه آهن گفت: حضورم در تیم راه آهن باعث دلگرمی بازیکنان است و آنها در صورت نبود پول نیز همچنان در راه آهن می‌مانند.

لطیفی: حضور من  باعث دلگرمی بازیکنان  استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران علی لطیفی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب آهن اظهار داشت: شرایط تیم نیاز به توضیح ندارد و همه این وضعیت ما را درک می‌کنند.

با توجه به اینکه بازیکنان زیادی را در نیم فصل از دست داده  بودیم به همین خاطر نتوانستیم از حضور بازیکنان اصلی تیم مقابل تیم فولاد بهره ببریم اما، در هر صورت بازی خوبی را در مقابل این تیم به نمایش گذاشتیم و بر خلاف تصور که فکر می‌کردند 6-7 گل دریافت کنیم اما، به لطف خدا بازی خوبی انجام دادیم.
 
وی بیان کرد: در کل بازی در مقابل فولاد باعث بوجود آمدن خودباوری بازیکنان در ما شد و در حال حاضر بازیکنان با شرف و با گذشتی داریم که برای من نیز الگو هستند.
 
لطیفی عنوان کرد: قبل از شروع نیم فصل با توجه به اینکه 3-4 پیشنهاد برای مربیگری داشتیم می‌خواستیم که از راه آهن بروم اما، وقتی دیدم بازیکنانم با وجود پیشنهاد در راه آهن ماندند و از من خواستند که تیم را ترک نکنم و به همین خاطر این مساله باعث شد که نتوانستم از تیم خارج شوم، جا دارد که از نماینده دادستانی و مدیر عامل که اجازه ندادند تیم منحل شود تشکر ویژه می‌کنم.
 
سرمربی راه آهن تصریح کرد:بهتر است بگویم که شرایط ما از لحاظ مالی خوب نیست و امیدواریم بتوانیم کمبودهایمان را در آینده جبران کنیم و بتوانیم در لیگ بتر بمانیم.
 
وی بیان کرد: در ابتدای نیم فصل دوم تمرینات خود را خیلی دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز کردیم و نتوانستیم که تمرینات بدن سازی زیادی را انجام دهیم ولی در کل کسی فکر نمی‌کرد مه این تیم جمع شود و خیلی از دشمنان نیز بر این باور بودند که این تیم به این زودی جمع نمی‌شود اما، به لطف خدا و بازیکنان توانستیم تیم را سرپا نگه داریم.

لطیفی در مورد اینکه برای قراردادهای 12هزار تومانی که با بازیکنان بستند به کمیته اخلاق رفته بود خاطر نشان کرد: پرونده خاصی نبود و ما قراردادهای بازیکنان  را با مبلغ 12 هزار تومان  بستیم که در اصل باید با مبلغ قرارداد آنجا به ثبت می‌رسید اما، زمانی که می‌خواستیم بازیکنان را برای نیم فصل دوم جذب کنیم به آنها گفتیم که باشگاه پول دارد ولی یک روز مانده به ثبت قراردادها آنها متوجه شدند که پولی در حال حاضر وجود ندارد و به نوعی می‌خواستیم که آنها را برای تیم خود حفظ نماییم و از همین رو آنها نیز قراردادهای خود را با مبلغ 12 هزار تومان به نیت دوازده امام بیشتر رساندند.
 
وی در رابطه با دیدار مقابل ذوب آهن افزود: بدوم شک تیم ذوب آهن یکی تیمم‌های خوب فوتبال ما است و امیدواریم بتوانیم عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم.
 
وی بیان کرد: سعید آذری، آهن خودش را در موقعیت بحرانی به خوبی نشان داد و باید به او تبریک بگوییم البته ما هم در اوج نداری راه آهن راجع کردیم و به بازیکنان خود و مدیریت راه آهن بالاترین نمره را خواهم داد و همچنین بهترین نمره را نیز به ذوبی‌ها می‌دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ورزش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار