درخواست 500 هزار دلاری ضرغام اسماعیل از پرسپولیس

اخبار ضد و نقیضی راجع به حضور بازیکن تیم ملی عراق در پرسپولیس به گوش می‌رسد.

درخواست 500 هزار دلاری ضرغام اسماعیل از پرسپولیسبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ضرغام اسماعیل قرار نیست پرسپولیس شود چون وی مبلغ درخواستی باشگاه مورد نظرش که داشته بالا بوده و از طرفی باشگاه پرسپولیس توان پرداخت چنین پولی را ندارد و به همین دلیل دعوت نامه‌ای برای او ارسال نشده تا به ایران بیاید.

براساس گفته مسوولان باشگاه ضرغام اسماعیل سرخپوش نخواهد شد بد نیست بدانید مبلغ درخواستی عراقی‌ها بین 200 تا 500 هزار دلار بوده است.

** غیبت 9 بازیکن در بازی پرسپولیس-ملوان

عزت الله پورقاز(ملاه)، محمد نوری و مهدی طارمی (پرسپولیس) نفراتی هستند که از شرکت در بازی هفته 19 پرسپولیس و ملوان محروم هستند البته این دو تیم مصدومانی نظیر احمد آهی، جلال رافغایی، فرزاد حاتمی از ملوان و مهدی جعفرپور،‌علیرضا نورمحمدی و پیام صادقیان از پرسپولیس دارند که وضعیت شان تا فردا مشخص خواهد شد.

** درخشان فقط دفاع چپ می‌خواهد

سرمربی پرسپولیس در لیستی که به باشگاه داده است فقط یک بازیکن می‌خواهد آن هم اولویتش دفاع چپ می‌خواهد اگر ژورائوف مدافع ازبک در تست پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد باشگاه پرسپولیس با او قرارداد می‌بندد بد نیست بدانید رضا نور محمدی، حمید علی عسگری و مبین میردورقی مدافعان پرسپولیس هستند که در صورت حضور سه خوف در جمع سرخپوشان باید حواسشان به نیمکت نشینی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار