خواجه وند: اولویت اولمان‌ مذاکره‌ با ضرغام اسماعیل‌ است/ اولتیماتوم‌ به درخشان حقیقت‌ ندارد

سخنگوی‌ باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت ضرغام اسماعیل گفت: ما صحبت‌هایی با مدیر برنامه‌ ضرغام اسماعیل کردیم و اگر به توافقات نهایی برسیم با این بازیکن قرار داد می‌بندیم.

خواجه وند: اولویت اولمان‌ مذاکره‌ با ضرغام اسماعیل‌ است/ اولیتاتوم‌ به درخشان حقیقت‌ ندارد مهدی خواجه وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: چند بازیکن غیر آسیایی جذب کردیم رو الان فقط می‌توانیم یک بازیکن آسیایی بگیریم بر اساس اولویت‌بندی ما با بازیکنان مد نظر کادر فنی مذاکره‌ می‌کنیم بر این اساس اولویت اولمان‌ مذاکره با ضرغام اسماعیل است.
 
خواجه وند در ادامه بیان کرد: به هر حال طبق اولویت‌ بندی‌ صورت گرفته، ضرغام اسماعیل‌ شانس بیشتری برای حضور در تیم پرسپولیس دارد.
 
 وی درباره شرط 500 هزار دلاری باشگاه عراقی برای اهدای رضایتنامه‌ اسماعیل گفت: پیشنهادات در مذاکرات‌ گفته‌ می‌شود و بعد اگر این پیشنهاد‌ها مورد توافق دو طرف قرار گرفت. قرار داد نهایی امضاء‌ می‌شود این پیشنهاد نه درست نه شدنی است.
 
سخنگوی‌ باشگاه پرسپولیس درباره اولتیماتوم‌ است و صحبتی‌ در این خصوص‌ مطرح نشده است درخشان همچنان به کارش ادامه می‌دهد و لولتیاتومی‌ هم در کار نیست.
 
خواجه‌وند در مورد وضعیت شکایت مهدوتال و آرفی بیان کرد: شکایت ممد و تال جزو پرونده‌های قدیمی باشگاه است پرونده شکایت مهد و تال‌ مربوط به مدیریت دوره‌های گذشته است که الان توسط مسئولان‌ جدید و مدیریت می‌شود.
 
 وی در ادامه عنوان کرد: پرونده‌های متعدد خارجی در باشگاه وجود دارد که مسئولان حقوقی باشگاه در حال پیگیری این پرونده‌ها هستند تا کار به کسر امتیاز نکشد.
 
خواجه وند در مورد اینکه‌ احتمال شکایت نیلسون به ‌فیفا تصریح کرد: ‌نیلسون برای باشگاه پرسپولیس زحمت کشیده‌ است باشگاه هم مواضع خود را در زمینه قرار داد نیلسون دارد که امیدوارم با توافق کار به ‌فیفا نکشد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ما در بازی مقابل ملوان برنده شود تا وضعیتمان در جدول‌ بهبود یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، حقیقت ، مذاکره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار