به میزبانی پیست اسکی دربندسر؛

جشنواره کودکان ، اسکی و آدم برفی برگزار می شود

جشنواره کودکان ، اسکی و آدم برفی توسط هیات اسکی شمیرانات و با هدف همگانی کردن رشته اسکی و استعدادیابی جمعه 17 بهمن در پیست بین المللی اسکی دربندسر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این جشنواره با هدف جذب خردسالان و کودکان به اسکی آلپاین و اسکی اسنوبرد همچنین تشویق و ترغیب بیشتر خانواده ها جمعه 17 بهمن ماه در پیست بین المللی اسکی دربندسر (پیست مبتدی) با تسهیلات و جوایز ویژه از ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

آن دسته علاقمندان که مایل به ثبت نام فرزندانشان جهت حضور در این جشنواره هستند می توانند به مدارس اسکی پیست های دربندسر ، توچال و شمشک مراجعه نموده و یا صبح روز برگزاری (17 بهمن) قبل از ساعت 9.30 در محل جشنواره با در دست داشتن شناسنامه و یا کارت شناسایی معتبر ثبت نام نمایند.

شرکت برای عموم آزاد بوده و کودکان یا خردسالانی که بتوانند حتی مسیری کوتاه را اسکی یا اسنوبرد نمایند مدال ، گواهی حضور و جایزه خواهند گرفت. همچنین ساخت آدم برفی های متنوع نیز شامل دریافت جایزه خواهد بود.

شایان ذکر است حضور در این جشنواره و ورود به پیست بین المللی اسکی دربندسر برای خردسالان ، کودکان و خانواده ایشان در روز 17 بهمن رایگان است.

این جشنواره توسط هیئت اسکی شمیرانات با همکاری هیئت اسکی استان تهران و مساعدت های ویژه پیست بین المللی اسکی دربندسر برگزار خواهد شد. 
برچسب ها: اسکی ، دربندسر ، پیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار