نشست وزیر بهداشت با روسا و مدیران بیمارستان‌های دولتی، خصوصی و خیریه و اعضای سازمان نظام پزشکی استان اصفهان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشستی با روسا و مدیران بیمارستان های دولتی، خصوصی و خیریه و اعضای سازمان نظام پزشکی استان، به سؤالات و پیشنهادات اعضا در خصوص برنامه تحول نظام سلامت پاسخ داد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  (وب دا)؛  دکتر هاشمی با بیان اینکه در بدو ورود به وزارت بهداشت، کشور در بحران دارویی به سر می‌برد گفت: اولین اقدام وزارت بهداشت حل این مشکل بود.
 
وی در ادامه به مشکلات مردم در گذشته در درمان بیماری خود اشاره کرد و گفت: درگذشته مردم به دلیل هزینه‌های بالای درمان و مشکلات بیمه و نیز عدم وجود پزشک در بسیاری از شهرها با مشکلات فراوانی روبرو بودند، ولی خوشبختانه با اجرای برنامه تحول نظام سلامت، مردم به آسانی امکان بیمه شدن را دارند و هم اکنون در شهر های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت حداقل یک پزشک حضور دارد.
 
دکتر هاشمی با انتقاد از عدم توجه به مراکز درمانی مورد نیاز مردم در توسعه شهرها گفت : باید در توسعه شهرها،‌ پیوست سلامت دیده شود.
 
وزیر بهداشت همچنین با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در استان اصفهان در مدت یک سال گذشته گفت: هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان باعث افتخار ما هستند.
 
همچنین در پایان این نشست از تلاش و زحمات آقای دکتر پورمقدس استاد قلب و عروق دانشگاه علوم پزشكي اصفهان در ۳ دهه فعالیت اجرایی تقدیر شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار