در سفر به استان اصفهان؛

وزیر بهداشت از پروژه ساختمانی مجتمع مرکز آموزشی درمانی المهدی(عج) و مرکز بهداشتی درمانی چمران بازدید کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مجتمع مرکز آموزشی درمانی المهدی(عج) و بخش اورژانس، روانپزشکی و آی سی یو مراکز آموزشی درمانی نور و حضرت علی اصغر(ع) بازدید کرد.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر معصومی رییس مراکز آموزشی درمانی نور و حضرت علی اصغر(ع) گفت: مجتمع مرکز آموزشی درمانی المهدی(عج) بازیر بنای 12 هزار متر مربع در 4 طبقه ساخته شده است و شامل بخش های دیالیز، اورژانس، اورولوژی، بخش پیوند، اتاق عمل، ای سی یو و سی سی یو و اتاق عمل، رادیولوژی و آزمایشگاه، ماموگرافی، سونوگرافی و سی تی اسکن است.

 دکتر معصومی دراین ارتباط اظهار داشت: در حال حاضر 70 درصد این پروژه پیش رفته است و برای تکمیل و تجهیز آن نیاز به 15 میلیارد تومان اعتبار است.

وی بیان داشت: مجتمع مرکز آموزشی درمانی المهدی(عج) به منظور درمان بیماران کلیوی ساخته شده است و شامل 99 تخت بیمارستانی است.

 دکتر معصومی با اعلام اینکه وزیر بهداشت با بازدید از این مجتمع ابراز رضایت کردند، گفت: از ده سال پیش ساخت این پروژه کلید خورده است.

 وی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت همچنین از بخش اورژانس، روانپزشکی و بخش ای سی یو مرکز نور علی اصغر اصفهان بازدید و به گفتگو با همراهان بیماران پرداخت.

 رئیس بیمارستان نور علی اصغر گفت: در این گفتگو بیماران از اجرای موفق طرح تحول سلامت در این بیمارستان ابراز رضایت کردند .

 وی ادامه داد: بدنبال اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان نور و حضرت علی اصغر با حجم وسیعی از بیماران به این بیمارستان مواجه شدیم که درخواست ما از وزیر بهداشت رسیدگی به این موضوع بوده و به ویژه مشکلاتی که دربخش اورژانس داریم.

 بازدید وزیر بهداشت از مرکز آموزشی درمانی چمران

وزیر بهداشت با حضور در مرکز آموزشی درمانی چمران از طرح توسعه این مرکز بازدید و از پیشرفت کار ابراز رضایت کردند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی چمران در خصوص بازدید وزیر بهداشت از طرح توسعه مرکز اظهار داشت:  این  پروژه در متراژ 6 هزار و 400 متر مربع و در 4 طبقه شامل اورژانس، آزمایشگاه، سی سی یو و دو بخش ای سی یو و چهار بخش داخلی احداث می شود.

 دکترمسعود پورمقدس اعلام کرد: طرح گسترش بیمارستان چمران از سال 87 کلید خورد  و هم اکنون  بخش تاسیسات و ابنیه داخلی طرح تکمیل شده است.

 وی با اعلام اینکه در طرح گسترش بیمارستان نیاز به 144 تخت بیمارستانی است، بیان داشت: مرکز چمران مجهز به 165 تخت است که با اجرایی شدن طرح گسترش بیمارستان تعداد تخت بیمارستانی به 309 می رسد.

 دکتر پورمقدس با بیان اینکه تاکنون حدود 36میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: طرح گسترش مرکز آموزشی درمانی چمران با همراهی و حمایت خیران سلامت به این مرحله رسیده است.

گفتنی است: طرح هتلینگ بیمارستان از دیگر بخش هایی بود که امروز مورد بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار