اخبار باشگاه استقلال

رفتار کرار باید روانشناسی شود/عاقبت شکایت قلعه نویی از نکونام

کرار از جمله بازیکنان عصبی است که وارد فوتبال ایران شده است اما این بازیکن با رفتارهایی انجام می دهد که باید توسط استقلالی‌ها واکاوی و بررسی شود.

رفتار کرار باید روانشناسی شود/عاقبت شکایت قلعه نویی از نکونامبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کرار جاسم حتی 2 روز پس از بازی با سایپا نیز کمی عصبی است و دوست ندارد زیاد در مورد حاشیه هایی که برایش اتفاق افتاده حرف بزند.

وی معتقد است که اتفاق خاصی رخ نداده است این بازیکن نمی خواهد چیزی بگوید و اعلام کرده که  بعدا و در زمان مناسب خود در این باره حرف می زند تا مشخص شود مقصر نیست.

گفتنی است کرار ناراحت است. ناراحت از انتقادهایی که از او می شود.در بازی با سایپا روی او خطا کردند و همین اتفاق باعث شد تا بازیکن عراقی استقلالی ها از کوره در برود و کاری کند که داور او را از زمین اخراج کند اما در این مورد کل جامعه فوتبال از وی انتقاد می کنند و روحیه وی را از بین بردند اما توجهی به خلق و خوی ندارند و این بازیکن را درک نمی کنند.

اما دلیل این همه اعتراض چیست؟این بازیکن جدا از انتقادها به دلیل این ناراحت است که در تمام بازی‌ها بازیکنان حریف روی وی زوم هستند و این بازیکن را در طول بازی آزاد می دهند و نمونه اش کشیدن موهایش است و اقداماتی که اعصاب وی را تحریک کنند.

کرار اعتقاد دارد که این اقدامات در حالی انجام می شود که می خواهند وی را عصبی کنند تا این بازیکن واکنش نشان دهد و از تیم اخراج شده و استقلال ضربه بخورد.

شایان ذکر است کرار قرار است در جلسه ای با مسئولان استقلال این مسائل را عنوان کند تا مسئولان در این خصوص به وی یاری برسانند تا این اتفاقات دیگر برای وی تکرار نشود.

**تغییر مربی به نفع بازیکن ایرانی/جباری خوشحال از رفتن ماچالا!

مربی تیم مجتبی جباری در حال تغییر است و این بازیکن از اتفاقی که قرار است رخ دهد راضی است زیرا وی همواره با مربیان تیمش رابطه خوب و حسنه ای نداشته و ندارد.

مسئولان این باشگاه دیگر تمایلی برای ادامه همکاری با او ندارند و تنها برای حفظ احترامش، از این مربی خواسته اند تا خودش بحث «کناره گیری» را پیش بکشد.

گفتنی است جالب اینجاست که اغلب بازیکنان الاهلی از کار با این مربی ناراضی هستند و می گویند تمرینات او با استانداردها فاصله دارد.

این در حالی است که مجتبی جباری یکی از این بازیکنان است  وی همیشه روی نحوه تمرین دادن حساس است و به خاطر همین، مصاحبه هایی تاریخی علیه پرویز مظلومی و امیر قلعه نویی انجام داد.

این اتفاق در این تیم عربی نیز رخ داده است و جباری در 6 ماه گذشته هم بارها به شکل تمرینات الاهلی ایراد گرفته بود اما چون در قطر بازی می کند، این مسئله را رسانه ای نکرد.

شایان ذکر است خبرهای رسیده از قطر حکایت از آن دارد که او یکی از بازیکنانی است که از جدایی میلان ماچالا ناراضی نیست.

قرار است به زودی مسئولان این تیم در این خصوص تصمیم گیری کرده و مربی جدید را معرفی کنند و این موضوع که ماچالا رفتنی است قطعی است و این مسئله برای بازیکن سابق استقلال خوشایند است.

**سریال ادامه دار مصدومیت مدافع ارمنی/مگویان هم مانند هلمکه!

قلعه نویی همواره در بازی های تیمش در خط دفاعی با مشکل روبروست و این در حالی است که وی در هر بازی حداقل یک یا 2 مدافع را در اختیار ندارد.

تیم استقلال امروز درهفته بیستم لیگ برتربه مصاف پیکان می رود درحالی که نمی تواند از هرایر مگویان مدافع ارمنی خود استفاده کند.

گفتنی است مگویان مدتهاست در کلینیک باشگاه استقلال مشغول فیزیوتراپی است  وبا مشکل خاصی روبروشده و معلوم نیست چه زمانی می تواند مهیای حضوردرمیادین شود و جالب اینجاست که استقلالی‌ها نیز در مورد وی اطلاعاتی را ارائه نمی کنند.

این در حالی است که  گفته می شود این بازیکن تا حدودی بهبود پیدا کرده اما دربازی امروز مقابل تیم صمد مرفاوی نمی تواند بازی کند.

با این حساب امیر قلعه نویی باید بازهم از زوج امیرحسین صادقی وحنیف عمران زاده استفاده کند.

البته اعلام شده که خواسته قلعه نویی این نیست که از این ترکیب استفاده کند اما در حال حاضر تنها راه این است.

امیرقلعه نویی که دل خوشی از امیرحسین صادقی نداشت حالا درجمع  دوستانش حسابی ازاین مدافع ملی پوش تعریف می کند.

 سرمربی استقلال از عملکرد امیرحسین صادقی به ویژه دربازی مقابل ملوان راضی است و درصورت بازگشت مگویان بازهم بعید می دانیم دست به ترکیب آشنای خط دفاعی خود بزند.

**عاقبت شکایت قلعه نویی از نکونام/منتظر یک پرونده خاص هستند!

جریان شکایت قلعه نویی از نکونام در حالی پیگیری می شود که هنوز رای اعلام نشده است و سرمربی استقلال اصرار داردهرچه سریعتر وضعیت خود را در این مورد بداند.

از سوی مسئولان اعلام شده که در رابطه با اعلام رای مربی استقلال و نکونام  منتظر یک پرونده خاص هستند زیرا در این رابطه پرونده باز و مفتوح است.

گفتنی است البته سرمربی تیم استقلال یک شکایت هم در قوه قضائیه از جواد نکونام کرده که مسئولان بررسی پرونده منتظرند ابتدا  نتیجه آن پرونده روشن شود، سپس رای خود را صادر کنند.

البته قرار بود پیش از بازیهای آسیایی نکونام به کمیته فراخوانده شده و پاسخگوی سوالات باشد اما این اتفاق رخ نداد و مسئولان اعلام کردند در آن برهه تیم ملی نیاز به آرامش داشت و باید ملاحظه نکات دیگری هم می‎شد به همین دلیل ترجیح داده شد که  در آن مقطع زمانی به منظور جلوگیری از حاشیه‌سازی برای تیم ملی که خودش را مهیای جام ملت‌های آسیا می‌کرد، از احضار کاپیتان تیم ملی جلوگیری شود.

شایان ذکر است در کمیته بحث صحبت‌های قلعه نویی نیز مطرح شده است زیرا موضع گیری های وی علیه کی‌روش در حال بررسی است و اعلام شده در این مورد اخطار لازم داده‌‍ شده است و مسئولان قصد ندارند بی‌جهت فضا را متشنج کنند زیرا هدف اصلی کمیته اخلاق، دوری از حاشیه آفرینی بی‌مورد است.
در خصوص رای پرونده قرار است به زودی نظر اعضای کمیته اعلام گردد تا پیگیری های قلعه نویی به نتیجه برسد.

**عدم تمرین کرار و درخواست رضایتنامه!

جاسم کرار در تمرینات استقلال شرکت نکرد تا باز هم شایعه جدایی وی از تیم مطرح شود زیرا این بازیکن درخواست رضایت کرده است.

هافبک عراقی استقلال به دنبال دریافت رضایت نامه و بازگشت به عراق است.

جاسم کرار در فصل جاری به همان اندازه که از نظر فنی به استقلال کمک کرده است، برای این تیم دردسرساز نیز شده است.

گفتنی است مدیران استقلال نیز از کرار راضی نیستند و جالب اینکه وی پنجشنبه در محل تمرین استقلال به سمت قلعه نویی رفت تا با وی صحبت کند اما سرمربی آبی ها به وی بی محلی کرد.

این در حالی است که وی بارها به خاطر مشکلات مالی قهر کرد و البته بارها نیز از سوی داوران جریمه شد که آخرین نمونه اش اخراج در بازی با سایپا بود که صدای قلعه نویی را نیز در آورد.

این بازیکن  در جمع  دوستانش اعلام کرده مشکلش باشگاه استقلال نیست و به اعصاب خودش مربوط است و بهتر است باشگاه رضایت نامه اش را بدهد تا برود.

شایان ذکر است وی تاکید کرده تمرکزش روی کارهای اقتصادی در عراق است. وی در عراق مشغول هتل سازی است و بهتر است به جای تلف کردن وقتش و بدتر شدن اوضاع خود استقلال را ترک کند و راهی کشورش شود تا به امور مربوط به مسائل شخصی خود بپردازد زیرا این تصمیم در حال حاضر به نفع وی تمام می شود.

این در حالی است که مسئولان استقلال نیز از وی راضی نیستند و حاشیه های این بازیکن آنها را خسته کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۳۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
ردش کنید برود هرچند بازیکن خوبی است ولی برای استقلال دردسر ساز می شود.بااحترام هوادار
آخرین اخبار