کارشناس فوتبال کشورمان:

کرار زمان من اخراج شد

مظلومی گفت: جاسم کرار به دلیل مجادله با جباری و بی انضباطی در زمان سرمربی گری‌ام اخراج شد.

کرار زمان من اخراج شدپرویز مظلومی سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه جلسه کانون مربیان فوتبال در اتحادیه فوتبال بار بیان این مطلب با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در فوتبال روز دنیا پول حرف اول را می‌زند و فوتبال حرفه‌ای دنبال درآمد زدایی خواهد بود. در این ترانسفر بازیکنان در اهمیت بالای قرار دارند. کشورمان قطر نیز مدت زیادی به دنبال بازیکنان ایرانی است از نظر من حرفه‌ای این مسائل اشکالی ندارد ولی لیگ برتر کشورمان از بازیکنان تهی خواهد شد.

وی ادامه داد: کوچ بازیکنان کشورمان به لیگ قطر از نظر اقتصادی به نفع لژیونرها خواهد بود چون عرب‌ها پول خوبی برای ترانسفر بازیکنان ایرانی پرداخت می‌کند و آنها سرمایه گذاری زیادی برای آینده فوتبال‌شان دارند.

مظلومی درباره تاثیر ترانسفر بازیکنان ایرانی به لیگ ستارگان قطر تصریح کرد: فوتبال قطر سعی دارد با آوردن بازیکنان ایرانی به لیگ ستارگان ‌اش،  شناخت زیادی از فوتبال ما پیدا کند چون این کشور عربی رقیب اصلی ما در منطقه و آسیا است. وقتی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها آسیا در مقابل ما نمایش خوبی داشتند. 

وی ادامه داد: ولی باید بررسی شود که اشکال دژاگه و رضا قوچان نژاد از اروپا و لیگ انگلیس به لیگ قطر می‌آیند و چه مطلبی وجود دارد که لیگ بسیار جذاب و خوب لیگ‌های برتر اروپا را رها  کردند و به لیگ‌ سطح پایین قطر آمده‌اند؟

مظلومی سرمربی اسبق تیم فوتبال قطر در مورد بی انضباطی کرار خاطر نشان کرد: کرار پول حرفه‌ای از باشگاه استقلال دریافت می‌کند و هرگاه که پولش  را به موقع نمی‌گیرد با قهر اعتصاب باشگاه را تهدیدی می‌کند ولی اظهارات اخیر این بازیکن درشان استقلال نیت و باید مسئولان مانع این گونه رفتارها این بازیکن شوند. 

وی ادامه داد: در زمان سرمربی‌گری‌ام کرار با جباری بر سر یک ضربه ایستگاهی مجادله و بحث کردند که بلافاصله باشگاه جاسم کرار را به دلایل انضباطی  اخراج کرد چون تیم با حفظ یک ستاره جنجالی به مشکل بر خواهد خورد.

مظلومی اظهار کرد: اگر دوستان در هیئت مدیره عامل باشگاه برخورد جدی با جاسم کرار نداشته باشند هرج و مرج در فوتبال ایجاد می‌شود و کمیته انضباطی باید تصمیم جدی را درباره این نوع رفتارها بگیرد.

وی در مورد شروع خوب تیم فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: پرسپولیس در مقابل لخویا باید گل‌های بیشتری می‌زد و آنها لیگ قهرمانان را خیلی خوب آغاز کردند ولی از حالا نباید به پیش بینی بپردازیم و در هفته های آینده تنور لیگ قهرمانان آسیا داغ‌تر می‌شود و مرور زمان عیار تیم‌ها را مشخص می‌کند. 

انتهام پیام/

برچسب ها: تیم ، باشگاه ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار