بعد از کرار، صادقی و بیک زاده؛

هافبک استقلال نیز غایب است!

سفر استقلال به اراک هم در نوع خود جالب توجه است چون در این سفر بیشتر مهره‌های کلیدی تیم حضور ندارند تا آبی‌پوشان امروز عملاً با تیم دوم خود به مصاف آلومینیوم بروند.

هافبک استقلال نیز غایب است!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جاسم كرار به دليل سفر به عراق و مشكلات انضباطي اولين بازيكني بود كه غيبتش در سفر به اراك قطعي شد.

 بعد از اين هافبك عراقي هاشم بيك‌‌زاده هم به خاطر عدم اجراي تعهدات مالي از سوي باشگاه به حالت قهر در تمرينات حاضر نشد و با وجود اينكه استقلالي‌ها تلاش زيادي كردند تا او را با خود به اراك ببرند موفق به انجام اين كار نشدند چون هاشم زير بار بازگشت به تمرينات نرفت.

گفتنی است اميرحسين صادقي هم با مبتلا شدن به آنفلوآنزا و بستري شدن در بيمارستان اجازه خروج از منزل را نداشت و بايد استراحت مطلق مي‌كرد تا اوضاع و احوال جسماني‌‌اش روبه‌راه مي‌شد به همين خاطر نام اين مدافع ملي‌پوش هم در جمع غايبان قرار گرفت.

این در حالی است که غيبت اين سه نفر كم نبود که چهارشنبه در حاشيه تمرين خسرو حيدري هم به سراغ سرمربي استقلال رفت و با بيان اينكه مشكلات خانوادگي دارد، از او براي نرفتن به اراك اجازه گرفت تا غايبان سرشناس تيم بيشتر شوند.

گويا خسرو حیدری  اين روزها درگير به دنيا آمدن فرزندش است و به همين خاطر با تشريح مشكلاتي كه داشت، رضايت كادر فني استقلال را براي نرفتن به اراك جلب كرد تا در غياب اين همه بازيكن، استقلال  با تيم دوم خود به مصاف حريف دسته دومي‌‌اش برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار