ناکامی جرارد در آخرین دربی عمرش همراه با لیورپول

استیون جرارد بازیکن کهنه کار لیورپول تصور می‌کرد آخرین دربی عمرش همراه با قرمزها به پیروزی مقابل اورتون منتهی می‌شود اما روند بازی او را کاملا ناامید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت؛ درتمامی دربی‌های انجام شده میان دو تیم همشهری لیورپول و اورتون، تاکنون 89 پیروزی نصیب لیورپول و 66 پیروزی نصیب اروتون شده است. با توجه به عملکرد بهتر لیورپول در پیروزی دربی‌های انجام شده مقابل اورتون، استیون جرارد تصور می‌کرد آخرین دربی دوران فعالیت حرفه‌ایش نزد قرمزها با پیروزی همراه خواهد شد.
 
استیون جرارد گزینه تمدید قرارداد با لیورپول را نپذیرفته و فصل آینده به لیگ حرفه‌آی فوتبال آمریکا MLS می‌پیوندد. کسب نتیجه تساوی در برابر اورتون تمام آرزوهای جرارد را بر باد داد، رسیدن به پیروزی در آخرین دربی‌ جرارد همراه با تیم لیورپول می‌توانست برای او افتخار محسوب شود اما اینطور نشد.
 
جرارد تمامی دوران بازی حرفه‌ای خود را در تیم لیورپول سپری کرده و همراه با آن به افتخارات کمی رسید، چنین شرایط و سابقه‌آی برای جرارد به عنوان یک بازیکن بزرگ در فوتبال انگلیس کاملا ناامید کننده است.
 
جرارد: جوردن ایبه ستاره لیورپول می‌شود

استیون جرارد هم مانند برندن راجرز لب به تحسین از جوردن ایبه گشوده واین استعداد جوان را ستاره آینده تیم لیورپول نامید. هرچند بازی در برابر اورتون با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما فرصت خوبی در اختیار جوردن ایبه قرار گرفت تا استعداد وتوانایی‌های خود را در معرض دید همه به ویژه سرمربی لیورپول قرار دهد.
 
جرارد در تحسین ایبه گفت: او فوق‌العاده کارکرد او فقط یک روز قبل از بازی به تمرین با اعضای اصلی تیم پرداخت و در فاصله 24 ساعت چنان هماهنگی بالایی از خود نشان داد که همه را تحت تأثیر قرار داد. 
 
او برترین مرد میدان بود.جرارد در ادامه افزود: تنها نکته ناراحت کننده این بود که نتوانستیم به پیروزی رسیده و ارزش بازی خوب ایبه را به همه ثابت کنیم .
او آینده روشنی در فوتبال دارد و اگر سران لیورپول موفق به نگه داشتن ایبه در مرسیساید شوند بدون شک ستاره بعدی تیم خواهد بود.
 
جرارد به ابعاد مثبت دیدار در برابر اورتون اشاره کرده وگفت: حتی این بازی مایوس کننده هم نکات مثبتی داشت. درخشش بازیکنان جوان از جمله جوردن ایبه وامرکان همه هواداران را به آینده امیدوار ساخت.

انتهای پیام/

برچسب ها: جرارد ، لیورپول ، کهنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار