جرارد به ترکیب اصلی لیورپول برمی‌گردد

استیون جرارد کاپیتان تیم لیورپول می‌تواند پس از پشت سر گذاشتن یک ماه مصدومیت در دیدار مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی مقابل بلک برن به میدان رود.

جرارد به ترکیب اصلی لیورپول برمی‌گرددبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی استار، نتیجه دیدار تیم‌های لیورپول و بلک برن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی را مشخص می‌کند. استیون جرارد کاپیتان کهنه کار لیورپول از یک ماه پیش به دلیل مصدومیت از همراهی قرمزها محروم بود اما حالا شرایط آسیب دیدگی همسترینگ او رضایت بخش توصیف شده و تلاش می‌کند در بازی مقابل بلک برن حضور داشته باشد.

برندن راجرز سرمربی لیورپول در مورد حضور استیون جرارد گفت: بازگشت او به ترکیب اصلی برایمان بسیار مهم است. البته بهتر است جرارد چند روز دیگر هم به استراحت بپردازد اما اهمیت این دیدار به قدری بالا است که حتی اگر شده برای دقایقی مایل به استفاده جرارد در ترکیب تیم هستم.

او از یک بازیکن فوتبال چیزی فراتر است حتی زمانی که جرارد بر روی نیمکت ذخیره‌ها بوده باز از حضور او در کنار زمین بهره برده‌ایم. همه بازیکنان برای جرارد احترام فراوانی قائل هستند.

برندن راجرز در ادامه افزود: لوکاس و جوران همچنان درگیر مصدومیت هستند و ایبد هم نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

*سیستم بازی لیورپول مقابل بلک برن تعیین شد 

برندن راجرز قصد دارد در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی از سیستم 1-2-4-3 استفاده کند زیرا قرمزها از ماه دسامبر همین شیوه بازی را دنبال کرده و به نتایج خوبی هم دست یافته‌اند.

راجزر گفت: با بازگشت لازار مارکوییچ به ترکیب لیورپول، این سیستم بهترین هماهنگی را میان اعضای تیم برقرار می‌کند.

به نظر می‌رسد شرایط آمادگی لیورپول در هفته‌های اخیر، پیروزی این تیم مقابل بلک برن را تضمین می‌کند بازی امشب در ورزشگاه آنفیلد برگزار می‌شود و لیورپول از حق میزبانی هم بهره می‌برد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، لیگ ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.