تلاش رئیس باشگاه لیورپول برای حفظ رحیم استرلینگ

تام ورنر رئیس باشگاه لیورپول امیدوار است بتواند با ارائه یک پیشنهاد مناسب، رحیم استر‌لینگ‌ را به ماندن در آنفیلد‌ مجاب سازد.

تلاش رئیس باشگاه لیورپول برای حفظ رحیم استرلینگبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت‌، تام ورنر در مورد تمدید قرارداد رحیم‌ استر‌لینگ‌ با باشگاه لیورپول گفت: امیدوارم مذاکرات ما به نتیجه برسد و رحیم‌ استر‌لینگ‌ در آنفیلد ماندگار باشد. واضح است که او بازیکن بزرگی برای تیم ما محسوب شده و از دیدگاه همه ما یک فوتبالیست استثنایی است. برندن راجرز‌ سرمربی لیورپول‌ و ایان‌ آیر‌ مدیر اجرایی تیم در جریان تمدید قرار داد او هستند و منتظر هستیم خبرهای خوشی از مذاکرات آنها بشنویم. حضور طولانی مدت رحیم در آنفیلد برای لیورپول و احتمالاً خود این بازیکن مثبت خواهد بود.
 
*ارتباط لیورپول‌ و جرارد‌ هرگز قطع نمی‌شود
 
تام ورنر‌‌ در ادامه اطمینان داد ارتباط باشگاه لیورپول‌ و استیون جرارد‌ هرگز قطع نخواهد شد، استیون‌ جرارد‌ در پایان فصل آنفیلد‌ را به مقصد لس‌ آنجلس‌ گالکسی‌ در لیگ‌ حرفه‌ای فوتبال آمریکا ترک می‌کند.
 
ورنر‌ گفت: جرارد‌ یکی از اعضای همیشگی خانواده بزرگ لیورپول‌ است. شخصیت استیون و مهارت‌های فردی او همواره مورد تحسین بوده و از اینکه او تمام دوران اوج بازی حرفه‌ای خود را در آنفیلد‌ گذرانده احساس غرور می‌کنیم. او یکی از برترین شخصیت‌هایی است که من تاکنون در عمرم دیدم و هرگز نمی‌توانم به قطع رابطه با استیون حتی فکر کنم.
 
*الگیش: بازگشت استوریج‌ مانند یک خرید بزرگ در ماه ژانویه بود
 
دالگیش اسطوره سابق لیورپول‌، پایان دوران مصدومیت دنیل استوریج را برای این تیم بسیار مفید ارزیابی کرده و گفت: بازگشت استوریج به ترکیب تیم همانند این بود که قرمز‌ها یک خرید بزرگ و استثنایی در ماه ژانویه داشته‌اند. مهم است که قادر باشید همیشه از حضور بهترین بازیکنان در ترکیب اصلی بهره‌ ببرید.  
 
استوریج‌ با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت چنان با قدرت و آمادگی کامل جسمانی به ترکیب تیم بازگشت که تصور می‌شود یک بازیکن تازه نفس است  و همین اواخر قراردادش با باشگاه را امضاء کرده، او انگیزه فراوانی برای کسب موفقیت و راضی نگه داشتن سر مربی دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار