کرمان؛

كشف ببش از 2 تن مواد مخدر در عمليات پليس كرمان

فرمانده انتظامي استان كرمان از كشف قريب به دو تن هروئين، مرفين و ترياك در عمليات 24 ساعت گذشته ماموران انتظامي در مبارزه با سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس ،سردار حسين چناريان گفت:ماموران مبارزه با مواد مخدر استان كرمان با انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي از حمل يك محموله بزرگ مواد با استفاده از خودروهاي كانتينر حامل بار يخچال از شهرستان چابهار استان سيستان و بلوچستان به مقصد تهران مطلع شدند.

وي افزود: پليس در ايستگاه بازرسي مرصاد خودروهاي كانتيتر حامل يخچال را شديداً مورد بازرسي قرار داد و در نهايت به يك دستگاه كاميون كشنده دانگ فنگ كه از چابهار عازم تهران بوده مشكوك و خودرو را به پاركينگ منتقل كرد.

فرمانده انتظامي استان بيان كرد: در اين عمليات پليس با استفاده از سگ مواد ياب اين وسيله نقليه را مورد بازرسي قرار داد كه در نهايت از داخل كانتينر آن مقدار 791 كيلوگرم ترياك و 280 كيلوگرم مرفين كشف كرد.

سردار چناريان با اشاره به دستگيري يک متهم در اين عمليات افزود: ماموران انتظامي شهرستان ارزوئيه نيز بامداد ديروز هنگام كنترل خودروهاي عبوري محور صوغان- دولت آباد به يك دستگاه خودروي فوتون يخچالي مشكوك شده و آن را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي استان خاطرنشان ساخت: پليس در اين عمليات و بازرسي ازكاميون 407كيلو مرفين جاسازي شده در بدنه آن کشف و يك قاچاقچي را دستگير كرد.

چناريان گفت:ماموران انتظامي شهربابك نيز در عملياتي در ارتفاعات دوعاج اين شهرستان موفق شدند ضمن توقيف يك دستگاه 405، بيش از 300 كيلو گرم ترياك كشف كنند.

وي از عمليات پليس فارياب نيز در مبازره با سوداگران مرگ ياد كرد و افزود:يك دستگاه وانت پيكان در محورهاي مواصلاتي فريابتوقيف و در بازرسي از آن 352 كيلو گرم حشيش كشف شد.

ماموران انتظامي منوجان نيز در بازرسي از منزل يك خرده فروش مواد مخدر قريب به سه كيلو گرم هروئين كشف و يك نفر را دستگير و تحويل دستگاه قضائي دادند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.