کرمان؛

کشف 6 کيلو هروئين در کرمان

فرمانده انتظامي شهرستان كرمان از كشف 6 کيلوگرم هروئين در بازرسي از يک دستگاه خودروی سواري پژو و دستگيري 4 قاچاقچي خبر داد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس ، سرهنگ عبدالعلي روانبخش گفت: مأموران انتظامي بخش گلباف اين فرماندهي با انجام يك سري اقدامات اطلاعاتي و پليسي ، از انتقال يك محموله مواد مخدر كه از گلباف به سمت كرمان در حركت بود ، با خبر شدند.

وي با اشاره به تحت نظر گرفتن مسيرهاي احتمالي انتقال محموله مواد افيوني، افزود: مأموران انتظامي با ايجاد ايست و بازرسي در اين محور ها و کنترل نامحسوس به يک دستگاه خودرو پژو مشكوك شدند.

سرهنگ روانبخش خاطرنشان کرد: مأموران انتظامي به راننده پژو دستور ايست دادند اما راننده خودرو بدون توجه به دستور پليس با افزودن بر سرعت خود قصد فرار داشت که با عکس العمل سريع مأموران ناکام ماند.

وی به کشف 6 کيلوگرم هروئين اشاره و تصریح کرد: در اين عمليات يك دستگاه خودرو پژو توقيف و يك قاچاقچي زن و سه قاچاقچي مرد دستگير و تحويل دستگاه قضايي شدند.

سرهنگ روانبخش از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشكوك در محورهاي برون شهري و درون شهري ، پليس را در جريان موضوع قرار دهند تا از فعاليت باندهاي توزيع و قاچاق مواد مخدر جلوگيري شود.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کشف ، هروئین ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.