مدیر جدید شبکه شما منصوب شد

«شما» تجلی شبکه‌های استانی

شبکه شما از شبکه‌های نسل جدید و برگرفته از داشته‌های فرهنگی اصیل ایرانی و اسلامی است.

«شما» تجلی شبکه‌های استانی
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، معاون امور مجلس و استان‌ های رسانه ملی در آئین تکریم و معارفه مدیران شبکه شما با بیان این مطلب تکیه برداشته‌‌های فرهنگی و هنری را از مهم‌ترین مولفه‌های فرهنگ‌سازی بیان کرد. حجت‌الاسلام موسوی مقدم با تاکید بر هجمه فرهنگی غرب به فرهنگ شرقی و اسلامی در یک قرن گذشته گفت: مقاومت در مقابل این تهاجم با تکیه بر داشته‌های فرهنگی مبتنی بر سه مولفه بیرونی گویش، پوشش و جوشش بر مبنای رفتار فردی و شخصی برآمده از داشته‌های فرهنگی است.  

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌مقدم حجاب را نمونه‌ای از این داشته‌های فرهنگی بیان کرد و وجود نقش برجسته‌ها و سنگ نوشته‌های تاریخی را گواهی بر این نکته دانست و تصریح کرد: در هیچ زمانی بی‌حجابی و برهنگی در تاریخ کشور ما نبوده است. 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بر این نکته که توسعه اقتصادی در ذیل توسعه فرهنگی است تاکید کرد و افزود: اگر این مقوله را بخواهیم در حوزه رسانه عینیت ببخشیم، یکی از شبکه‌هایی که می‌تواند بنا به وظایفش نقش موثری در این عرصه ایفاء کند شبکه شما است. 

معاون امور مجلس و استان‌ها شبکه شما را تجلی شبکه‌های بومی رسانه ملی خواند و خاطرنشان کرد: شبکه‌های استانی در خدمت فرهنگ‌های بومی است و بهترین تولیدات آنان با هدف حفظ و تقویت فرهنگ ملی از شبکه شما منعکس می‌شود و همین ویژگی است که شبکه شما را در میان شبکه‌ها منحصر به فرد کرده است. 

معاون امور مجلس و استان‌ها با اشاره به اینکه توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور بالعکس بوده و از سمت مرکز به حاشیه حرکت کرده است افزود: با وجود شبکه‌های بومی، توسعه در حوزه رسانه متوازن بوده است.  

وی تصریح کرد: اگر بنا باشد توسعه فرهنگی داشته باشیم باید از خواستگاه آن رشد یابد. حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌مقدم با قدردانی از تلاش‌های مدیر پیشین شبکه شما گفت: دکتر احمدی‌افزادی با وجود محدودیت‌ها با ابتکار و نوآوری و تلاش مضاعف بر اساس ماموریت‌های شبکه عمل کرد به طوریکه دوره تثبیت شبکه در زمان ایشان بخوبی انجام شد. 

وی در خصوص مدیر جدید شبکه شما نیز گفت: دکتر قاسمی علاوه بر شناخت رسانه، تجربه کافی در بخش های مختلف مدیریت رسانه دارند و انتظار می رود با تغییرات ساختاری و محتوایی و بهبود روش ها، موجبات رضایت بیش از پیش مخاطبان را فراهم آورد. 

در این مراسم که قائم مقام معاون، رئیس مرکز سیمای استان ها و مدیران و کارکنان شبکه شما حضور داشتند دکتر احمدی افزادی مزیت نسبی شبکه شما را تکیه بر مناسک‌سازی و برجسته کردن آداب و رسوم و نغمه‌های محلی بیان کرد. مدیر پیشین شبکه شما برنامه‌های نوا و نما و طرح مسابقانی چون السابقون را نمونه‌ای از این مزیت‌ها دانست و افزود: شبکه شما در حوزه گردشگری و معرفی جاذبه‌های توریستی کشور نیز گام‌های موفق و رو به جلوئی برداشته است. 

مدیر جدید شبکه شما هم با تاکید بر ایجاد تغییرات بر اساس ماموریت‌های جدید تعریف شده در شبکه گفت: برای انجام ماموریت‌ها نیازمند همراهی همه مدیران و کارکنان شبکه و مدیران کل و برنامه سازان شبکه‌های استانی هستیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.