با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم؛

"پیاده راه دانشگاه و انقلاب اسلامی"افتتاح شد

باحضور دكتر سيد ضيا هاشمي معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، و به مناسبت دهه مبارک فجر «پیاده راه دانشگاه و انقلاب اسلامی» در حد فاصل خیابان قدس تا خیابان 16 آذر افتتاح شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی  وزارت علوم، در نهمین روز از دهه مبارک فجر، «پیاده راه دانشگاه و انقلاب اسلامی» با حضور دکتر سیدضیا هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی و دکتر حسین میرزایی مدیرکل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم و جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران و هنر در حد فاصل خیابان قدس تا 16 آذر افتتاح شد.

دراین مراسم دکتر هاشمی بابیان اینکه درجریان مبارزات انقلاب نقش دانشگاهیان محوری بوده است، اظهارکرد: مهم ترین ارکان انقلاب، رهبری، مردم، حوزه و دانشگاه هستند. در این میان بی شک دانشگاهیان نیز جزو خالقان انقلاب هستند که پیروزی انقلاب اسلامی بدون تلاش آنها به نتیجه نمی رسید.

وی با تأکید براینکه باید نقش دانشگاهیان در انقلاب موردتوجه قرارگیرد،خاطرنشان کرد: دانشگاه و دانشگاهیان نقش مهمی در جریان به نتیجه رسیدن انقلاب حفاظت از آن و تحقق آرمان های انقلاب در حال حاضر تلاش زیادی می کنند که ازجمله این آرمان ها می توان به آزادی، مردم سالاری دینی، خودباوری و استقلال اشاره کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعي وزیر علوم با اشاره به اینکه این نمایشگاه نشان دهنده تلاش،مجاهدت و نقش دانشگاهیان و حضور آنها در راهپیمایی 22 بهمن و انقلاب است، گفت: یکی دیگر از مهم ترین نقش‌های دانشگاهیان جلوگیری از بی توجهی، درمعرض خطر قرارگرفتن و سوتفسیر آرمان های انقلاب است که دانشگاهیان باید در تفسیر درست آرمان های انقلاب تلاش کنند.

وی درپایان افزود: این حرکت تلاشی برای صیانت از آرمان های انقلاب و نشان دادن نقش دانشگاهیان در انقلاب و عرصه هایی نظیر جهاد علمی و نرم افزاری است. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.