نجات مرد قربانی از چنگال زورگیران بی‌رحم/ گشت‌ زنی پلیس در بیابان پسران شرور را ناکام گذاشت

سه جوان که با سوار کردن مردم به عنوان مسافر،‌ پس از انتقال آنان به بیابان‌های جنوب پایتخت اقدام به زورگیری می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

نجات مرد قربانی از چنگال زورگیران بی‌رحم/ گشت‌ زنی پلیس در بیابان پسران شرور را ناکام گذاشت
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 4 و 10 دقیقه بامداد 15 بهمن ماه ماموران یگان کلانتری ۱۷۱مصطفی خمینی طی گشت زنی در مناطق بیابانی مرتضی گرد به فردی که در کنار جاده خاکی ایستاده و در حال زاغ زنی بود، مشوک می شوند.

ماموران بلافاصله متهم که خود را "بهادر" معرفی کرد، دستگیر و از وی درخصوص حضورش در این وقت از سحرگاه در محل مذکور جویا می‌شوند که نامبرده اعلام می‌کند خودروام خراب شده و منتظر کمک هستم.

در ادامه ماموران که احتمال می‌دادند نامبرده قصد دارد با اظهارات ضد و نقیض خود پلیس را فریب دهد اقدام به بازرسی بدنی از وی می‌کنند که از متهم یک قبضه سلاح سرد کشف می‌شود.

در ادامه ماموران به سمت خودروی وی که یک دستگاه پژو پارس بود رفته و مشاهده می‌کنند که دو نفر بنام "مهران" و "خشایار" شخصی را گرفته و در حال زورگیری از وی می‌باشند که با عکس العمل سریع ماموران نفرات دیگر دستگیر و شاکی که خود را به نام "ساسان" معرفی کرد اظهار داشت که این سه نفر مرا از نازی آباد سوار خودرو کرده و به بیابانی در مرتضی گرد آورده که مامورین به کمک من رسیده و من را نجات دادند.

به دنبال این موضوع ماموران هر سه متهم را به همراه شاکی به کلانتری منتقل و در بازجویی‌های پلیسی در می‌یابند که متهمان اعضای باند سارقان زورگیری هستند که در پوشش مسافر کش سوژه‌ها و طعمه‌های خود را انتخاب و پس از انتقال آنان به بیابان‌های جنوب تهران از آنان زورگیری و آنان را در بیابان‌ها‌‌ رها و متواری می‌شوند.

سرگرد محمد حسین هاشمی رییس کلانتری ۱۷۱مصطفی خمینی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در این رابطه پرونده‌ای در کلانتری مصطفی خمینی تشکیل و هر سه متهم جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی
havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
-
مهدی امامی
۱۲:۵۰ ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
اعدام حق این افراد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
زود آزاد نکنند، اینها رو باید اعدام کنند تا درست عبرت بشه واسه بقیه ولی متاسفانه بدون هیچ اقدام خاصی زود آزاد می شوند. جدیدا زورگیری با قمه خیلی زیاد شده لطفا مواظب باشید، سوار خودرو شخصی مخصوصا در زمانها و مکانهای خلوت اصلا نشوید. (از مالباختگان زورگیری با قمه)
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۲۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
فقط اعدام کنید اینجور دزد ها رو تا کسی جرات نکنه بره سراغش تا ریشه کن بشه از جامعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
طبق قانون رفتار شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
این افراد را زود ازاد نکنید
آخرین اخبار