رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی:

مذاکرات هسته‌ای با هدایت رهبری تضمین کننده منافع ملی است

حمید رضا ترقی رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: مذاکرات هسته‌ای با هدایت رهبری تضمین کننده منافع ملی است.


به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، حمید رضا ترقی رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی که در جمع روحانیون دانشگاههای استان همدان سخن می‌گفت با اشاره به سالگرد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید دید جمهوری اسلامی ایران پس از ۳۶ سال بین مبدا و مقصد انقلاب در کجا قرار دارد و به کدام سو در حال حرکت است. دستاوردهای عظیم انقلاب برای ملت ایران و جهان اسلام چیست و چگونه توانسته‌ایم از چالش‌های داخلی و بین المللی که توسط دشمنان بوجود آمده عبور کنیم.

ترقی افزود: انقلاب اسلامی با صلابت و نشاط در‌‌ همان ریل اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی با رهبری مدبرانه ولی فقیه عادل حضرت آیت الله امام خامنه‌ای در حال حرکت است و تا دستیابی به آرمانهای مقدس‌اش که دولت سازی اسلامی و جامعه سازی اسلامی و برپایی تمدن نوین اسلامی است متوقف نخواهد شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی، تکنولوژی، دفاعی و هوا و فضا و دارو و توسعه عدالت محور در کشور را مرهون خودباوری و اعتماد به نفس ملی دانست که انقلاب اسلامی و رهبری آن به ملت ایران دادند.

ترقی با اشاره به ریزش‌ها و رویش‌ها در طی فرایند تکاملی انقلاب اسلامی بیان داشت: در تمام انقلاب‌ها عناصر خسته و فرسوده و تشنه قدرت ریزش می‌کنند ولی جای آن‌ها را عناصر تشنه خدمت و شاداب و فداکار می‌گیرند.

وی افزود: چالش‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی پدید آمده در مسیر فرآیند انقلاب یکی پس از دیگری با اراده و استقامت ملت مرتفع و علی رغم مشکلات عدیده موجود، آینده امید بخش در انتظار انقلاب اسلامی است.

رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر مورد اعتماد بودن تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: غربی‌ها با زیاده خواهی‌هایشان اثبات کردند که قابل اعتماد نیستند لذا توافق دو مرحله‌ای نمی‌تواند منافع ملی ما را تامین کند لذا قطعا تیم مذاکره کننده با هدایت‌های مقام معظم رهبری منافع ملی کشور را تضمین خواهد کرد.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تشریح راهبردهای مقام معظم رهبری در طی سال ۹۳ و پس از دولت یازدهم افزود: دولت طبق دستور رهبری انقلاب باید از جریان اصلی انقلاب حمایت و زمینه رشد غرب گرایان را فراهم نسازد. مافاصله گرفتن دولت از فتنه گران را که توصیه مقام معظم رهبری است مثبت ارزیابی کرده و معتقدیم دولت اعتدال نباید با افراطی‌های فتنه گر نزدیک و از آن‌ها متاثر باشد.

ترقی توفیقات دولت در بهبود وضع درمان مردم و ایجاد رشد اقتصادی و افزایش صادرات غیر نفتی و کاهش وابستگی به نفت در بودجه را ستود ولی از روند جهت گیری‌های فرهنگی که موجب اعتراض علما و مراجع شده است اظهار نگرانی کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر عدم رضایت رهبری از نحوه مبارزه با فساد در کشور افزود: مبارزه با فساد در هیچ دولتی تا کنون جدی گرفته نشده و برخورد‌ها بازدارنده نبوده و تا مبارزه با فساد، سیاسی و همراه با تبعیض جلوه کند این لکه ننگ از دامن نظام جمهوری اسلامی پاک نخواهد شد.

وی سیاه نمایی نسبت به اقدامات و دستاوردهای ارزشمند دولت‌ها را ظلم به انقلاب اسلامی و عامل ناامید سازی نسل جوان دانست و تاکید کرد: اگر دولتمردان اهل تدبیر برای امید دادن به مردم باشند باید از سیاه نمایی و بزرگ نمایی مشکلات بپرهیزند.

ترقی در پایان سخنان خود اظهار داشت: مردم آرمان گرای ایران علی رغم همه مشکلات بر سر پیمان خود با امام و شهدا باقی‌اند و با حضور گسترده در راهپیمایی اجازه زور گویی به غرب را نخواهند داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار