22 بهمن شکوه همبستگی ملی و اقتدار ایرانی/4

سرهنگ وطن‌دوست: 22 بهمن حاوی پیامی ارزشمند برای دفاع از مظلومیت و ارزش‌های انسانیت در جهان

مدیرکل آموزش همگانی ناجا در ابتدا ضمن تبریک مناسبت 22 بهمن، این روز را روز ارزشمندی برای ایران و تمامی مسلمانان جهان دانست و گفت: 22 بهمن حاوی پیامی ارزشمند برای دفاع از مظلومیت و ارزش‌های انسانیت در جهان است که این پیام با حضور پرشور مردم در اقصی نقاط کشور ارسال می‌شود.

سرهنگ وطن‌دوست: 22 بهمن حاوی پیامی ارزشمند برای دفاع از مظلومیت و ارزش‌های انسانیت در جهان
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ "دکتر محمد وطن‌دوست" مدیرکل آموزش همگانی ناجا در ابتدا ضمن تبریک مناسبت 22 بهمن، این روز را روز ارزشمندی برای ایران و تمامی مسلمانان جهان دانست و گفت: 22 بهمن حاوی پیامی ارزشمند برای دفاع از مظلومیت و ارزش‌های انسانیت در جهان است که این پیام با حضور پرشور مردم در اقصی نقاط کشور ارسال می‌شود.
 
مدیرکل آموزش همگانی ناجا در ادامه در راستای وظایف خطیر نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی متولی نظم و امنیت است و وظیفه دارد مقررات نظم و امنیت را در متن جامعه پیاده کند در کنار این وظیفه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی بیشتر رویکرد فرهنگی دارد چرا که به ثمر رسیدن تغییرات اساسی در جامعه منوط به اقدامات فرهنگی است.
 
وطن‌دوست بیان داشت: برای ایجاد نظم و دوری از قانون‌گریزی این دسته اقدامات فرهنگی لازم و ضروری است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: یکسری کارهای فرهنگی همچون مسابقات فرهنگی با رویکرد مسائل اجتماعی و فرهنگی در حال برگزاری است تا به امید خدا جوانان و کودکانی که در راهپیمایی حضور دارند از یک فضای فرهنگی توأم با شادی و نشاط را داشته و خاطره خوبی از این راهپیمایی در اذهان‌شان به جا بماند.

شایان ذکر است؛ غرفه‌ای با نام "محمد رسول الل"ه در راستای اقدام اخیر اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم در مسیر راهپیمایی برپا شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار